Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6104
Title: | Використання засобів пізнавального інтересу учнів на уроках природничих наук в закладах загальної середньої освіти |
Authors: | Лотарьова, Єлизавета Євгеніївна |
Keywords: | пізнавальний інтерес засоби формування пізнавального інтересу природничі науки метод комплексного використання засобів cognitive interest means of formation of cognitive interest natural sciences method of comprehensive use of means |
Issue Date: | 2021 |
Abstract: | UA : Кваліфікаційна робота магістра «Використання засобів формування пізнавального інтересу учнів на уроках природничих наук в закладах загальної середньої освіти»: 59 сторінок, 10 рисунків, 2 таблиці, 38 джерел.
Об’єктом дослідження є процес навчання природничих наук у закладах загальної середньої освіти.
Мета дослідження – на основі теоретичного аналізу досліджуваної проблеми та освітньої практики обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити методику комплексного використання засобів формування пізнавального інтересу учнів в процесі навчання природничих наук в закладах загальної середньої освіти.
Методи дослідження – аналіз, зіставлення, узагальнення даних за проблемою дослідження на основі вивчення психолого-педагогічної та методичної літератури з проблематики дослідження; педагогічний експеримент; якісний аналіз результатів педагогічного експерименту.
Теоретичне значення одержаних результатів визначається тим, що в роботі: обґрунтовано та експериментально перевірено методику навчання інтегрованого курсу «Природничі науки», що базується на комплексному використані засобів формування пізнавального інтересу учнів.
Практичне значення даної роботи полягає в тому, що розроблена методика навчання може бути використана вчителями природничих наук у подальшому процесі викладання курсу «Природничі науки». EN : Master's Qualification Thesis "Using Means of Shaping the Cognitive Interest of Students in Natural Sciences Lessons of Secondary Education": 59 рр., 10 figs., 2 tabl., 38 sources. The object of research is the process of teaching natural sciences in general secondary education. Purpose: on the basis of theoretical analysis of the researched problem and educational practice to substantiate, develop and experimentally test the teaching method of the integrated course «Natural Sciences», based on the used method of projects in the information-educational environment. Research methods – analysis, comparison, generalization of data on the research problem on the basis of studying the psychological-pedagogical and methodological literature on research issues; pedagogical experiment; qualitative analysis of the results of the pedagogical experiment. The theoretical significance of the obtained results is determined by the fact that in the work: the method of teaching the integrated course "Natural Sciences" is substantiated and experimentally tested, which is based on the complex use of means of forming students cognitive interest. The practical significance of the work lies in the development and implementation of methodological principles of cognitive interest the study of the course «Natural Sciences». |
Description: | Лотарьова Є. Є. Використання засобів пізнавального інтересу учнів на уроках природничих наук в закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник Н. І. Тихонська. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 59 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6104 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри хімії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lotaryova.docx | Магістерська робота | 212.95 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.