Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6120
Title: Емоційне вигорання вихователів ЗДО, які працюють з дітьми з розладами аутистичного спектру
Authors: Толмачова, Вероніка Сергіївна
Keywords: емоційне вигорання
рівень емоційного вигорання вихователів ЗДО
діти аутистичного спектру
емоційний інтелект
емоційна саморегуляція
профілактика синдрому емоційного вигорання emotional burning
level of emotional burning of educators of edc
children of autistic spectrum
emotional self-regulation
emotional succession
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 82 сторінках, 3 рисунка, 3 таблиці. Перелік посилань включає 102 джерела. Об’єкт дослідження: синдром «емоційного вигорання» у вихователів ЗДО. Згідно визначенню Всесвітньої організації охорони здоров’я: «синдром вигорання – це фізичне, емоційне або мотиваційне виснаження, що характеризується порушенням продуктивності в роботі і втомою, безсонням, підвищеною схильністю до соматичних захворювань, а також вживанням алкоголю або інших психоактивних речовин з метою отримання тимчасового полегшення, що має тенденцію до розвитку фізіологічної залежності і (у багатьох випадках) суїцидальної поведінки». Цей синдром, зазвичай, розцінюється як стрес-реакція у відповідь на безжальні виробничі і емоційні вимоги, що походять від зайвої відданості людини своїй роботі з супутньою цьому зневагою до сімейного життя або відпочинку.. Наукова новизна роботи полягає в тому, що був проведений комплексний аналіз проблеми синдрому емоційного вигорання у вихователів ЗДО та встановлений звʼязок між рівнем емоційного інтелекту, умовами роботи з особливими дітьми (аутистичного спектру) та рівнем емоційного вигорання у визователів ЗДО.
EN : The work is presented on 82 pages, 3 figures, 3 tables. The list of links includes 102 sources. Object of research: "emotional burnout" syndrome in educators. According to the World Health Organization: “Burnout syndrome is a physical, emotional or motivational exhaustion characterized by impaired productivity and fatigue, insomnia, increased susceptibility to physical illness, and the use of alcohol or other psychoactive substances to obtain temporary relief, which tends to develop physiological dependence and (in many cases) suicidal behavior. This syndrome is usually regarded as a stress response in response to ruthless production and emotional demands arising from excessive devotion to one's work with the accompanying contempt for family life or leisure. The scientific novelty of the work is that a comprehensive analysis was conducted problems of emotional burnout syndrome in educators and the relationship between the level of emotional intelligence, working conditions with special children (autistic spectrum) and the level of emotional burnout in educators.
Description: Толмачова В. С. Емоційне вигорання вихователів ЗДО, які працюють з дітьми з розладами аутистичного спектру : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. Ф. Шевченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 82 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6120
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Толмачева Вероніка Сергіївна.pdfМагістерська робота1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.