Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/687
Title: Формування філософської культури вчителя як процес
Other Titles: Формирование философской культуры учителя как процесс
Formation of philosophical culture of the teacher as process
Authors: Македонська, Світлана Іванівна
Македонская, Светлана Ивановна
Makedonskaia, Svetlana
Keywords: філософська культура вчителя
філософська культура як процес
складові філософської культури
протиріччя філософської культури
джерела філософської культури
рушійні сили філософської культури вчителя
философкая культура учителя
философская культура как процесс
составляющие философской культуры
противоречия философчкой культуры
источники философской культуры
движущие силы философской культуры учителя
philosophical culture of the teacher
philosophical culture as process
components of philosophical culture
contradiction of philosophical culture
sources of philosophical culture
driving forces of philosophical culture of the teacher
Issue Date: 2016
Publisher: ЗДІА
Citation: Македонська, С. І. Формування філософської культури вчителя як процес / С. І. Македонська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 64 (2016). - C. 191 - 205
Abstract: UA : В статті розкривається формування філософської культури вчителя як процес, що включає аналіз сил, джерел, протиріч, подолання яких впливає на риси певного способу життєдіяльності, націленого на формування духовних орієнтирів особистості і суспільства. В статті розкрито компоненти філософської культури вчителя, які є сукупністю різноманітних складників – даних, символів, сигналів, знаків, фактів, інформації, які в сукупності представляють знання, яке або вступає в конфлікт з суспільством і особистістю, або сприяє подоланню суперечностей, на основі яких відбувається гуманізація суспільства. Виявлено внутрішні і зовнішні протиріччя філософської культури вчителя, вирішення, яких розгортається в контексті трансформації знань в дійсність, і націлено на досягнення цілісності об’єкта (особистості, суспільства, групи). Зроблено висновок, що рушійні сили розвитку філософської культури вчителя, а саме – духовно-культурне відродження і єдність нації, економічний розвиток і стабільність країни, інформатизація і передові технології, які входять в дискурс сучасної філософської культури, впливають на вирішення протиріч і формування філософської культури як процесу.
RU : В статье расрывается формирование философской культуры учителя как процесс, что включает анализ сил, источников, противоречий, преодоление которых влияет на черты определенного способа жизнедеятельности, нацеленного на формирование духовных ориентиров личности и общества. В статье раскрыты компоненты философской культуры учителя, которые есть совокупностью разнообразных составляющих, – данных, символов, сигналов, знаков, фактов, информации, которые в совокупности представляют знание, которое либо вступает в конфликт с обществом и личностью, либо способствуют проеодолекнию противоречий, на основе которых происходит гуманизация общества. Выявлены внутренние и внешние противоречия философской культуры учителя, разрешение которых разворачивается в контексте трансформации знаний в действительность, и нацелено на достижение целостности объекта (личности, общества, группы). Сделан взвод, что движущие силы развития философской кульутры учителя, а именно – духовно-культурное возрождение и единство нации, экономическое развитие и стабильность государства, информатизация и передовые технологии, которые входять в дискурс современной философской культуры, влияют на разрешение противоречий и формирование философской культуры как процесса.
EN : In article formation of philosophical culture of the teacher as process that includes the analysis of forces, sources, contradictions which overcoming influences lines of the certain way of activity aimed at formation of spiritual ancestors of the personality and society reveals. In article components of philosophical culture of the teacher which are set of various components, – data, symbols, signals, signs, the facts, information which in total represent knowledge which or enters the conflict to society and the personality are opened, or promote overcoming of contradictions on the basis of which there is a humanization of society. Internal and external contradictions of philosophical culture of the teacher which permission is developed in the context of transformation of knowledge in reality are revealed, and is aimed at achievement of integrity of object (the personality, society, group). The platoon is made that driving forces of development of philosophical culture of the teacher, namely – spiritual and cultural revival and unity of the nation, economic development and stability of the state, informatization and advanced technologies which enter a discourse of modern philosophical culture, influence resolution of conflicts and formation of philosophical culture as process.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/687
Appears in Collections:Гуманітарний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gvzdia_64_191.pdf2.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.