Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6999
Title: Оцінка ефективності форм візуалізації навчального матеріалу в курсі «Природничі науки»
Authors: Шиян, Анна Іванівна
Keywords: візуалізація
форми візуалізації
презентація
інтелект картки
блок-схеми
природничі науки
інформаційно-освітнє середовище
visualization
forms of visualization
presentation
intelligence cards
block diagrams
natural sciences
information and educational environment
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра «Оцінка ефективності форм візуалізації навчального матеріалу в курсі «Природничі науки»: 83 с., 8 рис., 5 табл., 70 джерел. Об’єктом дослідження є процес навчання природничих наук у закладах середньої освіти. Мета роботи: на основі теоретичного аналізу досліджуваної проблеми та освітньої практики обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити ефективність використання візуальних засобів навчання, виявлення залежності ефективності засвоєння учнями програмного матеріалу від використовуваних учителем методів та прийомів візуального навчання; розкриття впливу використання візуальних методів навчання на розвиток асоціативного мислення учнів. Методи дослідження – аналіз, зіставлення, узагальнення даних за проблемою дослідження на основі вивчення психолого-педагогічної та методичної літератури з проблематики дослідження; педагогічний експеримент; якісний аналіз результатів педагогічного експерименту. Теоретичне значення одержаних результатів визначається тим, що в роботі: обґрунтовано та експериментально перевірено методику навчання курсу «Природничі науки», що базується на використані різних форм візуалізації; набули подальшого розвитку теоретико-методичні підходи щодо організації проектної діяльності учнів у процесі вивчення інтегрованого курсу «Природничі науки». Практичне значення роботи полягає у розробці та впровадженні форм візуалізації під час вивчення курсу «Природничі науки».
EN : Qualifying work of the master "Evaluation of the effectiveness of forms of visualization of educational material in the course" Natural Sciences ": 83 pp., 8 figures, 5 tables, 70 sources. The object of research is the process of teaching natural sciences in secondary education. Purpose: on the basis of theoretical analysis of the research problem and educational practice to substantiate, develop and experimentally test the effectiveness of visual learning tools, identify the dependence of the effectiveness of students' mastering of program material on the methods and techniques of visual learning; disclosing the impact of the use of visual teaching methods on the development of associative thinking of students. Research methods - analysis, comparison, generalization of data on the research problem based on the study of psychological, pedagogical and methodological literature on research issues; pedagogical experiment; qualitative analysis of the results of the pedagogical experiment. The theoretical significance of the obtained results is determined by the fact that in the work: the method of teaching the course "Natural Sciences" based on the use of various forms of visualization is substantiated and experimentally tested; Theoretical and methodological approaches to the organization of students' project activities in the process of studying the integrated course "Natural Sciences" were further developed. The practical significance of the work lies in the development and implementation of forms of visualization during the study of the course "Natural Sciences".
Description: Шиян А. І. Оцінка ефективності форм візуалізації навчального матеріалу в курсі «Природничі науки» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник О. М. Войтович. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 83 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6999
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри хімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shiyan.docxМагістерська робота1.98 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.