Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/952
Title: Особливості формування конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств на міжнародному ринку.
Other Titles: Особенности формирования конкурентоспособности отечественных туристиче- ских предприятий на международном рынке.
The features of formation of competitiveness of domestic tourism enterprises on the international market.
Authors: Бошота, Н. В.
Boshota, N. V.
Keywords: конкуренція
конкурентоспроможність
механізм формування конкурентоспроможності
туристичні підприємства
туристичні послуги
міжнародний ринок туристичних послуг
конкуренция
конкурентоспособность
механизм формирования конкурентоспособности
туристические предприятия
туристические услуги
международный рынок туристических услуг
competition
competitiveness
mechanism of formation of competitiveness
tourist enterprises
tourist services
international market of tourist services
Issue Date: 2018
Publisher: ЗДІА
Citation: Бошота Н. В. Особливості формування конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств на міжнародному ринку. / Н. В. Бошота //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2018. - Вип. 4 (16). - C. 70 - 74
Abstract: UA : У статті досліджено систему управління конкурентоспроможністю туристичного підприємства. Виявлено, що досягнення конкурентоздатності вітчизняних туристичних послуг є необхідною умовою їх реалізації на міжнародному туристичному ринку. Обґрунтовано, що формування конкурентоздатності вітчизняних туристичних підприємств на світовому ринку передбачає збалансування всіх аспектів діяльності з конкурентними та стратегічними напрямами розвитку підприємства.
RU : В статье исследована система управления конкурентоспособностью туристического предприятия. Выявлено, что достижение конкурентоспособности отечественных туристических услуг является необходимым условием их реализации на международном туристическом рынке. Обосновано, что формирование конкурентоспособности отечественных туристических предприятий на мировом рынке предполагает сбалансирование всех аспектов деятельности с конкурентными и стратегическими направлениями развития предприятия.
EN : In the article the system of management of competitiveness of tourism enterprise is investigated. It is revealed that the achievement of the competitiveness of the domestic tourism product is a prerequisite for its implementation on the international tourist market. It is substantiated that the formation of the competitiveness of domestic tourism enterprises in the international market implies balancing of all aspects of activity with competitive and strategic directions of enterprise development.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/952
Appears in Collections:Економічний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf239.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.