Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9977
Title: Секційні заняття з бальних танців як засіб підвищення здоров’я школярів середнього шкільного віку
Authors: Заруба, Альона Віталіївна
Keywords: заклад середньої освіти
секційні заняття
бальні танці
здоров’я
річна динаміка
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 60 сторінок, 13 таблиць, 3 рисунки, 51 літературне джерело. Мета дослідження – довести ефективність впливу секційних занять бальними танцями на показники здоров’я дітей середнього шкільного віку. Об’єктом дослідження є секційні заняття зі спортивних бальних танців. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження; педагогічні спостереження; опитування тренерів; оцінка показників фізичного здоров’я; оцінка самопочуття; оцінка танцювальної підготовленості; методи математичної статистики. Підвищення рівня рухової активності дітей за допомогою секційних занять та в комплексі з іншими факторами здорового способу життя видається ефективним напрямом вирішення проблеми покращення здоров’я підростаючого покоління. Експериментальним шляхом підтверджено ефективність застосування спортивних бальних танців з метою покращення здоров’я. Наприкінці навчального року усі показники, що характеризують стан здоров’я дітей достовірно покращилися. Найбільший відносний приріст відмічено в показниках реакції серцево-судинної системи на психоемоційний стрес (-38,64%), індексу Руф’є (-31,29%) та коефіцієнту витривалості (-28,69%). Психофізичні показники (стійкість уваги та самопочуття) дітей покращилися. Проте достовірних змін зазнав лише показник стійкості уваги. Показники танцювальної підготовленості дітей покращилися наприкінці навчального року. Найбільш вираженими були зміни за показниками взаємодії в парі (300,5%) дітей, точності рухів (276%) та артистизму (55,8%).
EN : Qualification work – 60 pages, 13 tables, 3 figures, 51 literary sources. The purpose of the study is to prove the effectiveness of the influence of sectional classes in ballroom dancing on the health indicators of children of secondary school age. The object of the study is sectional classes on sports ballroom dancing. Research methods – analysis and generalization of literary sources on the research topic; pedagogical observations; survey of coaches; assessment of physical health indicators; assessment of well-being; assessment of dance readiness; methods of mathematical statistics. Increasing the level of children's motor activity with the help of sectional classes and in combination with other factors of a healthy lifestyle seems to be an effective way to solve the problem of improving the health of the younger generation. The effectiveness of the use of sports ballroom dancing to improve health has been confirmed experimentally. At the end of the school year, all indicators characterizing children's health improved significantly. The greatest relative increase was noted in the indicators of the reaction of the cardiovascular system to psycho-emotional stress (-38.64%), the Rufier index (-31.29%) and the endurance coefficient (-28.69%). Children's psychophysical indicators (stability of attention and well-being) have improved. However, only the index of stability of attention underwent significant changes. The indicators of children's dance readiness improved at the end of the school year. The most pronounced changes were the indicators of interaction in a pair (300.5%) of children, accuracy of movements (276%) and artistry (55.8%).
Description: Заруба А. В. Секційні заняття з бальних танців як засіб підвищення здоров’я школярів середнього шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Ю. О. Коваленко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 60 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9977
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Заруба.docxМагістерська робота168.19 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.