UA : У статті
висвітлено поняття брендингу як сучасного інструменту ефективного маркетингу та методу впливу на
лояльність споживачів. Проаналізований його стан в Україні, визначені найбільш успішні бренди та
розглянуті варіанти формування свого бренда. Виявлені проблеми та шляхи їх подолання запропоновані як висновки та матеріал до подальшого дослідження.
RU : В статье освещено понятие брендинга как современного инструмента эффективного маркетинга и метода воздействия на лояльность потребителей. Проанализировано его состояние в Украине, определены наиболее успешные бренды и рассмотрены варианты формирования своего бренда. Выявленные
проблемы и пути их преодоления предложены как выводы и материал для дальнейшего исследования.
EN : The article describes the concept of branding as a modern tool of effective marketing and a methodology of
influence on consumer loyalty. Branding status in Ukraine has been analyzed, the most successful brands and
the variants of forming of his brand have been considered. Identified problems and ways to overcome them are
proposed as conclusions and material for further research.