UA : У статті досліджена економічна сутність поняття «конкурентоспроможність продукції». Зазначено, що рівень конкурентоспроможності продукції значним чином
впливає на конкурентоспроможність та економічний розвиток промислового підприємства, можливість
його виходу на зовнішній ринок. Визначено основні фактори забезпечення конкурентоспроможності
продукції, які необхідно враховувати під час розроблення заходів, спрямованих на підвищення її рівня.
Систематизовано та узагальнено шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції промислового
підприємства, реалізація яких дасть змогу забезпечити його розвиток та досягнення загальної мети
господарювання. Встановлено основні етапи процесу підвищення конкурентоспроможності продукції
в межах системи управління підприємством.
RU : В статье исследована экономическая сущность понятия «конкурентоспособность продукции». Отмечено, что уровень конкурентоспособности продукции значительным
образом влияет на конкурентоспособность и экономическое развитие промышленного предприятия, возможность его выхода на внешний рынок. Определены основные факторы, которые обеспечивают конкурентоспособность продукции и которые необходимо учитывать при разработке мероприятий, направленных на повышение ее уровня. Систематизированы и обобщены пути повышения конкурентоспособности
продукции промышленного предприятия, реализация которых позволит обеспечить его развитие и достижение общей цели хозяйственной деятельности. Установлены основные этапы процесса повышения
конкурентоспособности продукции в рамках системы управления предприятием.
EN : In the article the economic essence of concept "the competitiveness of
products" is investigated. It is marked that the level of the competitiveness of products influences considerable
character on a competitiveness and economic development of the industrial enterprise, his possibility of going into
a foreign market. Basic factors are certain providing of the competitiveness of products, that must be taken into
account at development of the events sent to the increase of her level. The ways of increase of the competitiveness
of products of the industrial enterprise are systematized and generalized, realization of that will allow to
provide his development and achievement of general aim of menage. The basic stages of process of increase of
the competitiveness of products are set within the framework of control system by an enterprise.