UA : У статті розглянуто різні підходи до трактування поняття «маркетингова стратегія». На основі узагальнення розглянутих підходів відзначено основні риси, які їй притаманні. Розглянуто ключові етапи
процесу розроблення маркетингової стратегії підприємства та розкрито їх зміст. Запропоновано розширення систематизації наявних методів формування стратегій маркетингу.
RU :В статье рассмотрены различные подходы к трактовке понятия «маркетинговая стратегия».
На основе обобщения рассмотренных подходов отмечены основные черты, которые ей присущи.
Рассмотрены ключевые этапы процесса разработки маркетинговой стратегии предприятия и раскрыто
их содержание. Предложено расширение систематизации существующих методов формирования стратегий маркетинга.
EN :The article deals with different approaches to the interpretation of the concept of «marketing strategy». On the basis of
the generalization of the considered approaches, the main features, which are inherent to it, are noted. The key
stages of the process of development of the marketing strategy of the enterprise are considered and their content
is disclosed. The proposed expansion of systematization of existing methods of marketing strategy formation.