UA : Магістерська робота «Стратегії просування медійного контенту українськими інтернет-виданнями» – основний текст – 56 сторінок. Для виконання дипломної роботи порацьовано 40 джерел.
Об’єкт дослідження – матеріали українських новинних ресурсів УНІАН, Укрінформ, Obozrevatel: їх сторінки у соціальних мережах, відео, фото та текстові матеріали (за період з 28.08.2022 по 03.12.2022).
Предмет дослідження – особливості використання сучасних методів та інструментів просування власної інформаційної продукції українськими новинними медіа.
Мета дослідження: виявити сучасні методи просування контенту українськими ЗМІ та дослідити інструменти поширення медійного контенту.
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) охарактеризувати особливості використання головних інструментів оптимізації медіаконтенту через SEO, сайт та соціальні мережі, виявити плюси та мінуси використання зазначених інструментів поширення контенту;
2) проаналізувати та порівняти обрані українські медіа на предмет використання інструментів просування інформації;
3) визначити вплив та дієвість інтеграції інструментів поширення інформації у сучасні українські ЗМІ.
Методи дослідження: для з’ясування ефективності методів поширення інформації інтернет-ЗМІ було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, індукція, метод класифікації та узагальнення.
Методологічну і теоретичну основу дослідження вітчизняних дослідників інтернет-медіа Й. Жугай, Р. Крейга, А. Мордюк, Є. Мокрой,
Б. Потяника, І. Тонкіх, М. Чабаненко, а також зарубіжних дослідників технологій просування медіаконтенту S. B. Brooks, M. Cuenca, T. Davenport, C. Kanalley, M. Kitsa та інших.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що данна робота допоможе знайти найбільш ефективні методи для поширення контенту інтернет-ЗМІ, а також підтвердити використання цих інструментів україньскими інтернет-ЗМІ.
Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у діяльності журунластів, робітників SEO, редакторів ЗМІ та PR-менеджерів ЗМІ.
EN : Shulha D. V. Strategies of media content promotion by Ukrainian online
media. Zaporizhzhya, 2022. 56 pp.
In the modern world, people should have access to relevant information
always and everywhere. We exist in the so-called noosphere, which is helped by
technological progress. Thanks to this symbiosis, the media have the
opportunity to promote their news resources and information services. Every
day new platforms for PR appear, even if they are not adapted for this. Modern
journalists often have to deal with different types of work during the preparation
of the material - this includes collecting information, working with text, and
creating photo, video and audio documents. It is natural that authors almost
always promote their own materials on their own.
That is why attracting the audience from the web allows many websites
of traditional media (mainly newspapers) to attract the Internet audience to their
print versions. That is, an Internet user will be more loyal to a traditional media
outlet if he finds a link to it on the Internet. By going to social networks, the
media get the maximum number of subscribers. In some cases, the online
version of the publication becomes more popular and commercially successful.
Research methods: the following methods were used to find out the
effectiveness of the methods of dissemination of information by the Internet
media: analysis, descriptive method, content analysis, induction, classification
and generalization method.
We achieved such results: is that this work will help to find the most
effective methods for disseminating the content of online media, as well as to
confirm the use of these tools by Ukrainian online media.
Significance of the research: the materials of the study can be used in the
activities of journalists, SEO workers, media editors and PR-managers of the
media. This work can be useful for studying in universities.