UA : Дипломна (магістерська) робота «Відеоблогінг як інструмент в
українському рекламно-комунікаційному просторі» – основний текст – 55
сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 58 джерел.
Об’єктом дослідження є відеоблоги Марії Єфросиніної та Monobank
як яскраві представники влогів різних пластів комунікації.
Предметом дослідження є влоги як сучасний прояв рекламної
комунікації.
Мета роботи – дослідити відеоблогінг як комунікаційний інструмент
у рекламно-комунікаційному дискурсі.
Поставлена мета передбачає вирішення таких завдань:
1) проаналізувати наявну теоретичну базу щодо досліджуваного
питання;
2) розглянути історичне підґрунтя становлення напрямку;
3) схарактеризувати розвиток відеоблогу як засобу формування
іміджу;
4) проаналізувати використання формату відеоблогу на прикладі
вітчизняних влогів.
У процесі дослідження застосовувалися такі методи: аналізу й
синтезу (під час вироблення наукової концепції), проблемно-хронологічний
(під час дослідження історії розвитку сфери); порівняльний, типологічний і
описовий (у ході дослідження рекламних матеріалів, опрацювання інших
джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання
проміжних і загальних висновків дослідження).
Методологічною основою нашого дослідження є праці таких
вчених, як: І. Бабій, С. Гнитишина, А. Данько-Сліпцової, С. Кафлевської,
О. Коваленко, М. Комової, О. Михайлової, А. Семенової, Л. Шевченка та ін..
Наукова новизна одержаних результатів полягає у постановці
наукової проблеми та способі її розв’язання. Досліджено використання
формату відеоблогу як сучасного прояву рекламної комунікації брендів у
побудові іміджу. А прикладах українських влогів схарактеризовано основні
тенденції побутування формату.
Практичне значення одержаних результатів. Матеріали
дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок,
викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при
написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету
журналістики.
Структура роботи. Дипломна робота складається зі вступу, двох
розділів, висновків, списку використаних джерел. Обсяг основної роботи – 55
сторінок. Список використаних джерел включає 58 найменувань (викладених
на 6 сторінках).
EN : Tsvietkova K. Video Blogging as a Tool in the Ukrainian advertising
and Communication Space. Zaporizhzhya, 2022. 55 pр.
Back in the early 90s of the last century, Bill Gates noted that "if your
business is not on the Internet, then you are not in business." Currently, this phrase
is extremely relevant, because based on the general digitalization and the pace of
the spread and penetration of the Internet into everyday life, we can say that it is an
indispensable part of our working and everyday life.
The Internet has become the main way of obtaining and accessing
information. Digitization and other social processes have contributed and continue
to actively transfer any communication to the online plane. At one time, blogs (and
later video blogs, as the next stage of development) appeared as an alternative to
communication, and over time turned into a powerful form of relaying thoughts to
a wide audience. As the phenomenon became quite massive and noticeable, it was
also reflected in the advertising sphere.
The purpose of the work is to investigate video blogging as a
communication tool in advertising and communication discourse.
The object of the study is the video blogs of Maria Yefrosinina and
Monobank as bright representatives of vblogs of various layers of communication.
The subject of the study is vblogs as a modern manifestation of advertising
communication.
In the process of research, the following methods were used: analysis and
synthesis (during the development of a scientific concept), problem-chronological
(during the study of the history of the development of the field); comparative,
typological and descriptive (during the study of advertising materials, processing
of other sources of information), generalization and interpretation (during the
formulation of intermediate and general conclusions of the study).
The scientific novelty of the obtained results lies in the formulation of the
scientific problem and the method of its solution. The use of the video blog format
as a modern manifestation of advertising communication of brands in image
building has been studied. On the examples of Ukrainian vlogs, the main trends of
the format are characterized.
Practical significance of the obtained results. Research materials can be
used during further scientific developments, teaching of academic disciplines
related to the relevant subject, when writing course and diploma theses by students
of the Faculty of Journalism.