UA : Робота викладена на 81 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Об’єкт дослідження: процес розвитку у дітей інтересу до навчання. Предмет дослідження: шляхи розвитку у дітей початкових класів інтересу до математики за допомогою використання інтерактивних методів навчання. Мета дослідження: аналіз та угрупування наукових джерел; спостереження, опитування, анкетування. У кваліфікаційній роботі проаналізовано проблему використання інтерактивних методів навчання у психолого-педагогічних дослідженнях; визначено психолого-педагогічні особливості розвитку у дітей інтересу до навчання; виокремлено особливості викладання математичної галузі в початкових класах НУШ; дібрано інструментарій для визначення рівня сформованості у дітей мотивації до навчання на уроках математики; обґрунтовано шляхи розвитку інтересу до вивчення математики засобами інтерактивних технологій.
EN : The work is presented on 81 pages of printed text. The list of references includes 64 sources. Object of research: the process of developing children's interest in learning. The subject of the study: the ways of developing interest in mathematics among elementary school children using interactive teaching methods. Research purpose: analysis and grouping of scientific sources; observation, survey, questionnaire. The qualification paper analyzed the problem of using interactive teaching methods in psychological and pedagogical research; psychological and pedagogical features of the development of children's interest in learning are determined; the peculiarities of the teaching of mathematics in the elementary grades of NUS are singled out; a toolkit was selected to determine the level of children's motivation to study in mathematics lessons; ways of developing interest in learning mathematics by means of interactive technologies are substantiated.