UA : Робота викладена на 80 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 61 джерело. Об’єкт дослідження: процес формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку. Предмет: зміст, форми та методи формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. У кваліфікаційні роботі проаналізовано стан сформованості сенсорних еталонів у дітей раннього віку; визначено рівні, показники сформованості сенсорних еталонів у дітей раннього віку; обгрунтовано значення залучення сімʼї до сенсорного розвитку дітей, програми формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти.
EN : The work is presented on 80 pages of printed text. The list of references includes 61 sources. The object of the study: the process of forming sensory standards in young children. Subject: content, forms and methods of forming sensory standards in young children. The purpose of the study: to theoretically justify and experimentally verify the pedagogical program of forming sensory standards in young children in the conditions of a preschool education institution. The qualifying work analyzed the state of formation of sensory standards in young children; the levels and indicators of the formation of sensory standards in young children are determined; the importance of involving the family in the sensory development of children, the program for the formation of sensory standards in young children in the conditions of a preschool education institution is substantiated.