UA : Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 44 джерела. Об’єкт дослідження: підготовки майбутніх вихователів до розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку. Предмет: зміст, сутність професійної підготовки майбутніх вихователів до педагогічної діяльності. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму підготовки майбутніх вихователів до розвитку монологічного мовлення дошкільників. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан актуальності проблеми підготовки майбутніх вихователів до розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку; проаналізовано стан сформованості готовності майбутніх вихователів до розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку; визначено рівні, показники сформованості у майбутніх вихователів до розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку; обґрунтовано програму підготовки майбутніх вихователів до розвитку монологічного мовлення дошкільників.
EN : The work is presented on 50 pages of printed text. The list of references includes 44 sources. The object of the study: training of future teachers for the development of monologue speech of preschool children. Subject: content, essence of professional training of future educators for pedagogical activities. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the pedagogical program of training future teachers for the development of monologue speech of preschoolers. The qualifying work analyzed the current state of the problem of preparing future educators for the development of monologue speech of preschool children; the state of readiness of future educators for the development of monologue speech of preschool children is analyzed; levels, indicators of formation of future educators for the development of monologue speech of preschool children are determined; the program of training future educators for the development of monologue speech of preschoolers is substantiated.