Інституційний репозитарій ЗНУ

Перегляд Факультет журналістики по темі "target audience"

Перегляд Факультет журналістики по темі "target audience"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Бурило, Наталія Андріївна (2019)
    UA : Магістерська робота «PR-засоби формування іміджу неурядових організацій в сучасній Україні» – основний текст – 75 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 72 джерела. Об'єктом дослідження є PR-засоби ...
  • Кузьменко, Дар’я Леонідівна (2022)
    UA : Магістерська робота «Брендинг медичних установ в соціальних мережах» – основний текст – 53 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 59 джерел. Об’єктом дослідження є бренд державного пологового будинку ...
  • Ткаченко, Наталія Валеріївна (2024)
    UA : Мета роботи – створити серію матеріалів, що демонструють комунікаційну діяльність журналіста в пресслужбі 15-тої бригади оперативного призначення імені Героя України лейтенанта Богдана Завади. Для досягнення мети ...
  • Шаповалова, Анастасія Андріївна (2023)
    UA : Об’єкт дослідження: виставка як вид соціально-комунікаційної діяльності в сфері паблік рилейшнз. Предмет дослідження: організаційна складова виставок як частини PR-діяльності сучасного підприємства. Мета роботи: ...
  • Бартащук, Євгеній Станіславович (2020)
    UA : Магістерська робота «Персональний бренд: стратегії та технології створення» – основний текст – 67 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 97 джерел. Об’єктом дослідження є персональний бренд як феномен ...
  • Кузова, Катерина Едуардівна (2023)
    UA : Магістерська робота «Просування засобами реклами та PR брендів у сфері б’юті-індустрії» - основний текст - 71 сторінка. Для виконання опрацьовано 88 джерел. Об'єктом сторінки у соціальній мережі Instagram та Facebook ...
  • Камоско, Анастасія Ігорівна (2020)
    UA : Дипломна (магістерська) робота «Просування інтернет-видання «Гетьман» засобами PR в сучасному медіапросторі України» – основний текст – 66 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 64 джерела. ...