Інституційний репозитарій ЗНУ

Перегляд Факультет журналістики по назві

Перегляд Факультет журналістики по назві

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Брикова, Ганна Олександрівна (2019)
    UA : Дипломна робота «PR-засоби формування публічного іміджу представників керівної ланки організацій» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 75 джерел. Об’єкт дослідження – PR-засоби ...
  • Бурило, Наталія Андріївна (2019)
    UA : Магістерська робота «PR-засоби формування іміджу неурядових організацій в сучасній Україні» – основний текст – 75 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 72 джерела. Об'єктом дослідження є PR-засоби ...
  • Суханов, Максим Ігорович (2022)
    UA : Магістерське дослідження «PR-комунікація організацій третього сектору України». Обсяг основної роботи – 53 сторінки. Список використаних джерел включає 61 найменувань (викладених на 6 сторінках). Об’єкт дослідження – ...
  • Клінкова, Тетяна Олегівна (2023)
    UA : Магістерська робота «PR-комунікації у сфері охоронної діяльності» – основний текст – 60 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 71 джерело. Об’єктом є PR-комунікація як складова комунікаційної ...
  • Домрачева, Римма Дмитрівна (2022)
    UA : Дипломна (магістерська) робота «PR-просування музичної продукції в інформаційному просторі України» – основний текст – 68 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 70 джерел. Об’єктом дослідження є ...
  • Маркітан, Дмитро Андрійович (2023)
    UA : Дослідження даної теми дозволить збільшити розуміння ефективної PR-підтримки освітнього закладу в епоху діджиталізації та допоможе визначити оптимальний спосіб використання сучасних технологій та інструментів комунікації ...
  • Сєрищева, Антоніна Сергіївна (2021)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра «Product placement як інструмент рекламних комунікацій» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 76 сторінок. ...
  • Макаренко, Марина Вікторівна (2019)
    UA : Магістерська робота «SMM як комунікаційна стратегія розвитку компанії» – основний текст – 69 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 75 джерел. Об’єктом дослідження є комунікаційна стратегія розвитку ...
  • Опанасенко, Аліна Дмитрівна (2023)
    EN : Social Media Marketing is a very rele vant and important tool for business promotion. Instagram is one of the most popular social networks, with more than a billion monthly active users, and it continues to grow ...
  • Шамрай, Лідія Віталіївна (2024)
    UA : Тема магістерської роботи: Адаптація діяльності блогерів до умов війни Обсяг основного тексту: 69 сторінок Кількість використаних джерел: 60 Мета дослідження – розкриття впливу воєнних умов на їхню комунікативну ...
  • Зіборова, Анастасія Олександрівна (2023)
    UA : Дипломна робота – 55 стор., 78 джерел. Об'єктом дослідження є контент соціальних мереж телеканалу «МТМ» за період з 24 лютого по 24 серпня 2022 р. Предметом дослідження є особливості адаптації телевізійного контенту ...
  • Лазаренко, Антон Олександрович (2020)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Робота містить 70 сторінок основного тексту, список використаної літератури з 81 найменування, викладених ...
  • Губенко, Віолетта Андріївна (2023)
    UA : Актуальність нашого дослідження. Вивчення PR-заходів періоду пандемії COVID -19 є важливим для розуміння того, як організації впоралися зі складними викликами, що виникли в результаті пандемії, і як вони адаптували ...
  • Рубель, Катерина Іванівна (2020)
    UA : Магістерська робота «Актуальні засоби рекламування в beauty-індустрії» – основний текст – 109 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 96 джерел. Об’єктом дослідження є рекламні кампанії косметичних брендів ...
  • Невмивака, Каріна Сергіївна (2021)
    UA : Магістерська робота «Актуалізація маргінальних героїв в українських реаліті-шоу: професійно-етичні колізії» – основний текст – 84 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 95 джерел. Об’єктом дослідження ...
  • Іванюха, Тетяна Валеріївна (ЗНУ, 2022)
    UA : У виданні подано програмний матеріал дисципліни «Аналітико-синтетичне опрацювання документної інформації»: плани практичних занять із методичними рекомендаціями, які містять коротку теоретичну довідку, а також із ...
  • Златов, Ілля Іванович (2023)
    UA : Мета роботи – створення низки власних інтернет-публікацій аналітичного спрямування. Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання: 1) проаналізувати журналістикознавчі наукові праці про специфіку інт ...
  • Падалко, Марія Дмитрівна (2023)
    UA : Тема магістерської роботи: Аудиторний профіль соціальних телешоу під час війни. Обсяг основного тексту: 70 сторінок. Кількість використаних джерел: 60 використаних джерел. Мета дослідження: охарактеризувати ...
  • Трускал, Анна Анатоліївна (2020)
    UA : Магістерська робота «Блоги як засіб медіапромоції видавничого продукту» – основний текст – 56сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 63 джерел. Об’єктом дослідження є блоги, що використовуються видавницвами ...
  • Рогова, Тетяна Арнольдівна (ЗНУ, 2024)
    UA : У навчально-методичному посібнику подані теоретичні матеріали, що сприятимуть кращому опануванню тем; рекомендації щодо виконання практичних завдань, які допоможуть у формуванні професійних умінь у створенні, подальшому ...