Інституційний репозитарій ЗНУ

Інформаційно-комунікаційні аспекти діяльності підприємства в умовах диджиталізації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сіноренко, Валерія Валеріївна
dc.date.accessioned 2023-06-13T11:51:04Z
dc.date.available 2023-06-13T11:51:04Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12340
dc.description Сіноренко В. В. Інформаційно-комунікаційні аспекти діяльності підприємства в умовах диджиталізації : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / наук. керівник Т. В. Іванюха. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 46 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Інформаційно-комунікаційні аспекти діяльності підприємств в умовах диджиталізації» – основний текст – 46 сторінок. Для виконання дипломної роботи використано 42 джерела. Об’єктом дослідження є комунікаційні інструменти в діяльності підприємств України: будівельно-господарського гіпермаркета «Епіцентр», супермаркета «Сільпо», «Нової пошти», автозаправного комплексу «WOG» та ювелірних підприємств. Предметом дослідження є специфіка використання інформаційно-комунікаційних інструментів підприємствами України. Мета дослідження: проаналізувати інформаційно-комунікаційні інструменти в діяльності підприємств України та дослідити форми диджиталізації підприємств. Методи дослідження: для з’ясування специфіки інформаційно-комунікаційних технологій підприємств було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, індукція, метод класифікації та узагальнення, проблемно-тематичний метод. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) розглянути поняття «інформаційно-комунікаційні технології», «диджиталізація»; 2) виокоремити основні інформативно-комунікаційні інструменти підприємств; 3) проаналізувати особливості використання інформативно-комунікаційних інструментів підприємством «Епіцентр»; 4) дослідити застосування форм диджиталізації підприємствами України. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвяченні розгляду комунікації А. Баранецької, І. Бондаренко, С. Квіта, В. Медведєвої, Н. Островської; інформаційно-комунікаційних технологій О. Гудзя, І. Заблодської, Н. Зражевської, Т. Іванець, Т. Іванюхи, К. Пирогової, Г. Швачича, підприємств С. Панченко, Т. Примак, С. Удовіченко, І. Чучки. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому вперше досліджено специфіку інформаційно-комунікаційних технологій підприємств України різних галузей, а також проаналізовано впровадження форм диджиталізації підприжмствами в умовах сучасного розвитку ринку. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності рекламістів, PR-фахівців та спеціалістів інформаційно-комунікаційної справи, а також може бути використана під час вивчення спекурсів, семінарів та практичних занять. uk
dc.description.abstract EN : Sinorenko V.V.Information and Communication Issues of Enterprise Activities under Digitalization. Zaporizhzhya, 2023. 46 pр. Information and communication technologies occupy a leading place in the formation of high-quality business. Modern conditions of market development, competition, rapid development of digital communication demand from enterprises new communications for customers. The development of information products and digital services of the enterprise is considered the most optimal indicator of the enterprise in the modern market of goods and services. Only high-quality development and implementation of information and communication technologies can ensure the economic development of the enterprise and create the necessary conditions for interaction with customers. Modern enterprises successfully implement forms of digitization, information and communication tools in management, receive certain economic benefits and results on the market. Therefore, the chosen topic is relevant and promising for scientific analysis. The concept of «information and communication technologies», «digitalization» is considered in the bachelor thesis; the main informative and communicative tools of enterprises are identified; the peculiarities of the use of informative and communicative tools by the company «Epicentr» were analyzed; the use of forms of digitization by enterprises of Ukraine was investigated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні інструменти uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject підприємство uk
dc.subject диджиталізація uk
dc.subject ринок uk
dc.subject товар uk
dc.subject інформаційна кампанія uk
dc.subject information and communication tools uk
dc.subject communication uk
dc.subject enterprise uk
dc.subject digitization uk
dc.subject market uk
dc.subject product uk
dc.subject campaign uk
dc.title Інформаційно-комунікаційні аспекти діяльності підприємства в умовах диджиталізації uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу