Інституційний репозитарій ЗНУ

Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності по назві

Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності по назві

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Маркітан, Дмитро Андрійович (2023)
    UA : Дослідження даної теми дозволить збільшити розуміння ефективної PR-підтримки освітнього закладу в епоху діджиталізації та допоможе визначити оптимальний спосіб використання сучасних технологій та інструментів комунікації ...
  • Опанасенко, Аліна Дмитрівна (2023)
    EN : Social Media Marketing is a very rele vant and important tool for business promotion. Instagram is one of the most popular social networks, with more than a billion monthly active users, and it continues to grow ...
  • Губенко, Віолетта Андріївна (2023)
    UA : Актуальність нашого дослідження. Вивчення PR-заходів періоду пандемії COVID -19 є важливим для розуміння того, як організації впоралися зі складними викликами, що виникли в результаті пандемії, і як вони адаптували ...
  • Назарова, Дар’я Ігорівна (2023)
    UA : Об’єктом дослідження є сторінки соціальних мереж і публікації в Instagram, Facebook, Youtube провідних fashion- брендів України. Предмет дослідження – функціональні особливості вебсайтів і офіційних сторінок соцмереж ...
  • Сєдова, Єлизавета Святославівна (2023)
    UA : Об’єкт дослідження: PR-послуги в Україні, їх види та особливості. Предмет дослідження: види PR-послуг, які надаються в Україні, їх взаємозв'язок з ефективним функціонуванням бізнесу, роль в розвитку підприємств та ...
  • Смотрицька, Олександра Олександрівна (2023)
    UA : Мета роботи – дослідити відеоблог як сучасний інструмент комунікації у рекламній сфері. Поставлена мета передбачає вирішення таких завдань:  проаналізувати теоретичне підґрунтя блогінгу та влогінгу у міжнародному ...
  • Куценко, Олександр Євгенович (2023)
    UA : У системі організації зв’язків із громадськістю, яка виступає як один з інститутів соціальної комунікації, ключове місце займають різні види PR-підрозділів. У зарубіжній практиці переважаючою організаційною формою ...
  • Сафонова, Анастасія Віталіївна (2023)
    UA : Дослідження впливу взаємодії компаній з лідерами думок на споживачів у межах рекламної кампанії через різні комунікативні механізми, особливо в останні роки, потрeбує більш глибокої уваги у галузі медіакомунікацій. У ...
  • Хілько, Данило Олегович (2023)
    UA : Мета цієї кваліфікаційної роботи полягає у визначенні статусу такого інструменту PR-технологій, як імідж політика, в рамках оцінки важливості його впливу. В рамках досягнення мети дослідження планується виконати ...
  • Панова, Світлана Геннадіївна (2023)
    UA : Актуальність проблеми: Пoява нoвoгo тoвapy на ринку здатне викликати всього дві реакції у споживачів: позитивну, негативну, при чому реакція виникає одразу, щойно реклама чи сам товар потрапляє в поле уваги споживача. ...
  • Димова, Яна Валеріївна (2023)
    UA : Актуальність теми дослідження. Сучасна відеореклама є провідним інструментом для позиціонування та просування брендів на ринку. Вона сприяє отриманню інформації про товар чи послугу, організовує комунікацію між клієнтом ...
  • Сегейда, Олександра Олександрівна (2023)
    UA : Мета роботи: дослідити креативні комунікації українських рекламних агенцій у 2022 році, визначити їх ефективність. Завдання: 1) проаналізувати актуальні тенденції у креативних комунікаціях України; 2) дослідити ...
  • Таточенко, Катерина Павлівна (2023)
    UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Онлайн-платформи як інструмент інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 48 джерел. Об’єктом ...
  • Антропова, Надія Олексіївна (2023)
    UA : Об’єкт дослідження: PR-технології соціального проєкту. Предмет дослідження: – особливості організації PR заходів для підтримки соціального проєкту «Rise of Ukraine». Мета роботи: оцінка ефективності використання ...
  • Першакова, Анна Юріївна (2023)
    UA : Актуальність теми. Необхідність вивчення та аналізу сфери PR як механізму впливу на поведінку споживачів зумовлена різними зовнішніми та внутрішніми чинниками: дія інструментів PR полягає у стимулюванні поведінки ...
  • Шаповалова, Анастасія Андріївна (2023)
    UA : Об’єкт дослідження: виставка як вид соціально-комунікаційної діяльності в сфері паблік рилейшнз. Предмет дослідження: організаційна складова виставок як частини PR-діяльності сучасного підприємства. Мета роботи: ...
  • Лой, Діана Юріївна (2023)
    UA : Актуальність теми дипломної роботи зумовлена необхідністю дослідити та проаналізувати як сучасні інтегровані засоби можуть утворювати цілісну систему для комплексного просування бренду «Весільні аксесуари» на ...
  • Солоухін, Владислав Юрійович (2023)
    UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Прагматичний потенціал подієвої комунікації в умовах війни» – основний текст – 64 сторінки. Для виконання дипломної роботи використано 45 джерел. Об’єктом дослідження є кейси подієвих ...
  • Вальченко, Софія Віталіївна (2023)
    UA : Об’єкт дослідження: сторінки соціальних мереж Запорізького національного університету та факультету журналістики в Instagram та Facebook. Предмет дослідження: особливості просування освітніх послуг в соціальних ...
  • Коломоєць, Микита Анатолійович (2023)
    UA : Актуальність проблеми. Рекламний дискурс є невід’ємною складовою сучасного суспільства, яке стикається зі складними викликами, такими як пандемія, військовий час та економічна криза, викликана цими чинниками. У цих ...