UA : Мета цієї кваліфікаційної роботи полягає у визначенні статусу такого інструменту PR-технологій, як імідж політика, в рамках оцінки важливості його впливу.
В рамках досягнення мети дослідження планується виконати завдання кваліфікаційної роботи:
- Надати характеристику поняттям «імідж», «PR-технології» та «політика», та визначити їхнє співвідношення;
- Проаналізувати використання PR-технології у політиці;
- Визначити роль політики в процесі формування іміджу органів державного управління;
- Дослідити український досвід використання PR-технології у політиці;
- Зробити аналіз відеозвернень Президента України (далі – Президент) В. Зеленського, у період з 2019 року по цей час;
- Здійснити оцінку габітарного іміджу Президента України . Зеленського за роки очолення посади.
Об’єктом дослідження є габітарний імідж Президента України з 2019 по 2023 роки.
Предметом дослідження є роль PR-технологій у створенні цього іміджу.
Дослідницькою базою кваліфікаційної роботи виступають праці вітчизняних та закордонних дослідників, до числа яких варто віднести: О. Веремчука, І. Пронозу, О. Гоцура, Г. Кириченко, О. Чальцеву, Л. Едвардса, Дж. Харсіна та інших. В рамках дослідження використана офіційна статистична інформація, нормативно-законодавчі акти України, низка наукових праць, матеріали наукових конференцій, статті та тези, що знаходяться у відкритому доступі.
В рамках роботи, були використані такі теоретичні методи дослідження як: аналіз, спостереження та синтез.
Апробація. З метою репрезентації основних положень дослідження було підготовлено виступ на Міжнародну науково-практичну конференцію «Бренд-комунікації: проблеми та рішення», 25 травня 2023 р.. тези з результатами дослідження прийняті до друку в збірник матеріалів конференції:
Хілько Д., Доценко К. Звернення президента України як елемент бренд-комунікації. Бренд-комунікації: проблеми та рішення. Збірник
матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 25 травня 2023 р., Київ (у друці)
Творче портфоліо. У додатках вміщено макети робіт, які були підготовлені в межах практик чи до залікових вимог певних дисциплін. Окремими додатками подаються сертифікати неформальної освіти, і текст тез міжнародної конференції.
Науковий проєкт «Меми в соціальних мережах як маркер сучасності» отримав 3 місце на конкурсі наукових проєктів «Науково-популярно про європейські цінності в Україні» в рамках Медіафестивалю «Європейські цінності в Україні: до взаєморозуміння і поваги» (Факультет журналістики ЗНУ, травень 2023 р.)
Структура та обсяг поточної кваліфікаційної роботи бакалавра зумовлені метою, завданнями, предметом та об’єктом наукового дослідження.
Кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та пропозицій та списку використаних джерел.
Загальний обсяг кваліфікаційної роботи становить 69 сторінок. Кваліфікаційна робота містить 11 рисунків та 1 таблицю. Список використаних джерел складається з 45 найменувань.
EN : Studying the construction of a politician's image is an important aspect in the
field of PR technologies. In this day and age, when the media space is oversaturated
with information, voters can easily get lost in the variety of political candidates and
parties. That is why it should be understood that a correctly constructed image of a
politician plays a key role in persuading voters to vote for him.
When constructing an image, politicians use various technologies, such as
positioning, branding, communication strategies, and others. With the help of these
technologies, the team of a political candidate can control his image in the eyes of
voters, creating certain associations and emotions.
Thus, the study of the construction of a politician's image is important both for
public relations (PR) professionals and for political leaders who seek to attract voters
and influence their decisions in favor of their candidacy. This study becomes
especially relevant in times of uncertainty, when voters need even more attention and
understanding from politicians. In the current circumstances, during the war, the
image of politicians becomes even more important, influencing not only the citizens
of Ukraine, but also the international community, shaping the image of Ukraine on
the world stage, therefore the topic of our research is relevant.
The purpose of this qualification work is to determine the status of such a tool
of PR technologies as the image of a politician, within the framework of assessing the
importance of its influence. Within the framework of achieving the goal of the
research, it is planned to perform the tasks of the qualification work:
- To characterize the concepts of "image", "PR-technologies" and "politics",
and determine their relationship;
- Analyze the use of PR technology in politics;
- Determine the role of politics in the process of forming the image of state
administration bodies;
- Investigate the Ukrainian experience of using PR technology in politics;
- To analyze the video messages of the President of Ukraine (hereinafter - the
President) V. Zelenskyi, in the period from 2019 to the present time;
- Assess the public image of the President of Ukraine V. Zelensky during the
years of leadership.