Інституційний репозитарій ЗНУ

Інформаційно-комунікаційні аспекти діяльності медіапідприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Симоненко, Дарія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2023-06-28T11:03:00Z
dc.date.available 2023-06-28T11:03:00Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12498
dc.description Симоненко Д. Д. Інформаційно-комунікаційні аспекти діяльності медіапідприємства : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / наук. керівник Т. В. Іванюха. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 62 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота бакалавра«Інформаційно-комунікаційні аспекти діяльності медіапідприємства» – основний текст – 62 сторінки. Для виконання дипломної роботи використано 42 джерело. Об'єктом дослідження є інформаційно-комунікаційні інструменти, які використовуються запорізькими медіа «МТМ», «5 редакція» та «СІЧЕМО»для забезпечення ефективної комунікації та функціонування в умовах постійної конкуренції на ринку медіа. Предметом дослідження є інформаційно-комунікаційна діяльність медіапідприємств – стратегії в галузі ІКД, використання новітніх технологій та програмного забезпечення для підвищення ефективності діяльності, особливості інтернет-маркетингу та просування в мережі, взаємодія з аудиторією та забезпечення інформаційної безпеки. Метою дослідження є визначення та аналіз основних інформаційно-комунікаційних аспектів діяльності медіапідприємства та їхнього впливу на ефективність функціонування підприємства в умовах постійної конкуренції, суспільно-політичних викликів та ринкових умов, що постійно змінюються. Щоб досягти цієї мети, поставлені такі завдання: 1) визначити поняття інформаційно-комунікаційної діяльності та її специфіку; 2) охарактеризувати сутність та особливості медіапідприємств як суб'єктів ринку медіа; 3) визначити основні аспекти ІКД, що використовуються в діяльності медіапідприємств; 4) охарактеризувати основні напрямки роботи в соціальних мережах медіапідприємств Запорізького регіону; 5) запропонувати рекомендації щодо покращення ефективності комунікації з аудиторією в діяльності медіапідприємств; 6) розробити стратегію ІКД для регіонального телеканалу. Методи дослідження: метод спостереження застосований у цій роботі під час аналізу наукової літератури та публікацій відомих науковців з даної теми; аналітично-порівняльний метод використано для зіставлення інформаційно-комунікаційної діяльності трьох медіапідприємств; описовий метод застосовано для опису важливості інформаційно-комунікаційних технологій в діяльності медіапідприємства, метод класифікації та узагальнення. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвяченні дослідженням інформаційно-комунікаційної діяльності та технологій, діяльності медіапрідприємств та їхньої інформаційної діяльністі. Використано праці таких науковців: О. Андрощук, А. Баранецька, В. Брадов, О. Бойченко, С. Дорогих, З. Григорова, В. Іванов, Т. Крайнікова, Н. Мороз, Д. Халлін. Наукова новизна роботи полягає в тому, що здійснено аналіз сучасних тенденцій розвитку медіапідприємств та їхньої інформаційно-комунікаційної діяльності. Вперше досліджено саме спектр ІКД у контексті інформаційного наповнення та інформаційно-комунікаційних технологій, які використовують запорізькі медіа «5 редакція», «СІЧЕМО» та телеканал «МТМ». Сфера застосування: результати дослідження можуть бути корисними для розвитку медіапідприємств та покращення їх роботи з метою задоволення потреб споживачів і ефективного впливу на суспільство. uk
dc.description.abstract EN : Simonenko D.D. Information and Communication Aspects of Media Enterprise Activity. Zaporizhzhya, 2023. 62 p. In recent years, there has been a significant shift in the ways people consume information, leading to the development of the media industry. An increasing number of people obtain information through media. This study examines the processes and technologies used by media enterprises to ensure effective communication with their audience, as well as to ensure effective functioning in conditions of constant competition in the media market. The objective is to identify and analyze the main information and communication aspects of media enterprise activity and their impact on the enterprise's effectiveness in conditions of constant competition and changing market conditions. Research methods used in this study include analysis, observation, analytic-comparative method, induction, classification, and generalization. The following results were achieved: the concept of information and communication activity was characterized; the concept of "media enterprise" was defined; the main ICT aspects used by media enterprises in their work were identified; it was determined why social networks are the main ICT tool for media enterprises in the Zaporizhzhya region; methods for improving communication efficiency with the audience in media enterprise activity were identified; an ICT strategy was developed and worked out for a regional television channel. The research results can be useful for the development of media enterprises and improving their work in order to meet the needs of consumers and have an effective impact on society. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject інформаційно-комунікаційна діяльність uk
dc.subject медіапідприємство uk
dc.subject інформаційний продукт uk
dc.subject контент uk
dc.subject стратегія інформаційно-комунікаційної діяльності uk
dc.subject communication uk
dc.subject information and communication activity uk
dc.subject media enterprise uk
dc.subject іnformation product uk
dc.subject content uk
dc.subject communication strategy uk
dc.title Інформаційно-комунікаційні аспекти діяльності медіапідприємства uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу