Інституційний репозитарій ЗНУ

Онлайн платформи як інструмент інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Таточенко, Катерина Павлівна
dc.date.accessioned 2023-06-28T11:26:55Z
dc.date.available 2023-06-28T11:26:55Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12504
dc.description Таточенко К. П. Онлайн платформи як інструмент інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / наук. керівник В. А. Ковпак. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Онлайн-платформи як інструмент інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 48 джерел. Об’єктом дослідження є онлайн-платформи як інструмент інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях. Предметом дослідження є функціонал та алгоритми роботи онлайн-платформ як інструменту інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях. Мета роботи: проаналізувати онлайн-платформи як інструмент інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях. Методи дослідження: компаративний аналіз, класифікація, дискурс-аналіз, аналіз літературних джерел, системний підхід, кейс-стаді, синхронічний̆ метод. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) охарактеризувати поняттєвий апарат, практики застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освіті; 2) висвітлити класифікації освітніх онлайн-платформ, соціальних медіа та соціальних мереж; 3) визначити функціонал, алгоритми, переваги та недоліки використання онлайн-платформ під час пандемії та воєнного стану; 4) проаналізувати конкретні кейси користування онлайн-платформами в освітніх комунікаціях; 5) з’ясувати питання ефективності онлайн-платформ як інструменту інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях на основі опитування студентського контингенту факультету журналістики ЗНУ. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені розгляду використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, таких дослідників: М. Іконникова, І. Герасименко, В. Глущенко, М. Кадемія, В. Пешко, Д. Риднюк, К. Січкаренко, О. Спиваковський, І. Шахіна та інших. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що узагальнено теоретичний̆ та практичний досвід вивчення онлайн-платформ як інструменту інформаційно-комунікаційних (ІКТ) технологій в освітніх комунікаціях, а саме визначено їхній функціонал, алгоритми роботи, переваги та недоліки в контексті кризових комунікацій – під час пандемії та воєнного стану. Сфера застосування: матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики, а також для удосконалення освітніх комунікацій шляхом використання онлайн-платформ як інструменту ІКТ. uk
dc.description.abstract EN : Tatochenko K. P. Online platforms as a tool of information and communication technologies in educational communications. Zaporizhzhia, 2023. The main objective of the research was to analyze online platforms as a tool of information and communication technologies in educational communications. This involved studying their functionality, operating algorithms, advantages, and disadvantages, particularly in the context of crisis communications such as a pandemic and a state of war. During the writing of the thesis, the following research methods were employed: comparative analysis (comparing thematic features of educational online platforms according to contemporary requirements), classification (grouping online platforms, social media, and social networks), discourse analysis (analyzing content considering historical, political, and social circumstances), systems approach (considering all categorical indicators of online platforms), synchronic method (emphasizing the conditions of the pandemic and the full-scale invasion of russia in Ukraine). The thesis has synthesized the theoretical and practical experience of studying online platforms as a tool of information and communication technologies in educational communications. Specifically, it has identified their functionality, working algorithms, advantages, and disadvantages in the context of crisis communications - during the pandemic and a state of war. The research has demonstrated that online platforms are a significant tool in the realm of information and communication technologies in educational communications. They offer a wide range of functionalities and can be utilized to enhance the processes of learning and communication. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject освітні комунікації uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject освітні онлайн-платформи uk
dc.subject кризові комунікації uk
dc.subject соціальні медіа uk
dc.subject соціальні мережі uk
dc.subject educational communications uk
dc.subject educational online platforms uk
dc.subject information and communication technologies uk
dc.subject crisis communications uk
dc.subject social media uk
dc.subject social networks uk
dc.title Онлайн платформи як інструмент інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу