dc.description.abstract |
UA : Мета: дослідити стратегічні, формально-змістові та тематичні особливості соціальної рекламної комунікації в Україні у 2022-2023 рр..
Реалізація мети передбачає розв’язання таких завдань:
1) схарактеризувати сутність та структуру поняття «соціальна реклама»;
2) проаналізувати ступінь розкриття теми в українському науковому дискурсі;
3) проаналізувати етичний аспект створення рекламних креативів під час війни;
4) дослідити кейси реалізованих соціальних рекламних кампаній за 2022- 2023 роки;
5) дослідити застосування творчих рекламних стратегій в умовах війни провідними українськими агенціями;
6) репрезентувати власне творче портфоліо.
У процесі дослідження застосовувалися такі загальнонаукові тa спеціальні методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), проблемно-хронологічний (під час аналізу етичного аспекту рекламних кейсів); порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження рекламних матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження).
Предмет дослідження: стратегічні, формально-змістові та тематичні особливості соціальної рекламної комунікації в Україні.
Об’єкт дослідження: українська соціальна реклама у 2022-2023 рр., що транслюється в різних медіа.
Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці таких науковців: Брезгунова Н. [2], Бугайова О. [3], Грицюта Н. [7], Зелінська О. [12], Карпова І. [13], Мороз І. [18], Олтаржевський Д. [21], Cимоненко К. [28], Санакоєва Н. [29], Ромат Є. [30] Терещенко І. [30], Чернова А. [37]. Вони дослідили окремі аспекти функціонування соціальної реклами сьогодні. Проте, комплексного дослідження цієї теми ще немає. Сьогодні актуальним є дослідження того, як змінилась соціальна реклама після початку повномасштабного вторгнення.
Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики.
Наукова новизна роботи полягає в дослідженні інноваційних підходів, методів та стратегій застосування соціальної реклами в умовах повномасштабної війни; вивченні та аналізі кейсів провідними українськими агенціями, зокрема таких як Banda Agency, Gress Todorchuk, BBDO Ukraine та інші.
Апробація роботи:
1. Гарбуз Л.М. Соціальна рекламна комунікація України під час війни: тематика, стратегії, кейси. Збірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2023». Запорізький національний університет. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. (див додаток Ї).
2. Санакоєва Н., Гарбуз Л. Соціальна реклама: сутність та структура поняття у науковій рецепції. The XXII International Scientific and Practical Conference «Modern scientific space and learning in special conditions», May 05 – 07, Toronto, Canada. Р.14-17 [41].
Творчий доробок (див. Додаток И)
1. Конкурси (2)
1) Участь в конкурсі соціальних реклам «Збережемо майбутнє молоді» з відеороботою «Співзалежні».
2) III місце місце в рамках медіафестивалю «Європейські цінності в Україні: до взаєморозуміння та поваги» в категорії «Рекламна продукція» з проєктом «Повернемо Харків до життя».
2. Проєкти (2)
1) Розробка імідж-програми для політичного діяча в межах дисципліни «Іміджелогія»
2) Відео-експлейнери відео-експлейнерів по користуванню дронів для українських військових для замовника ATLAS UAS.
3. Рекламні матеріали (4)
1) Серія з трьох соціальних плакатів «Кольорова пандемія».
2) Комерційний ролик для нового планшета AtlasSTATION ULTRA.
3) Порівняльна реклама двох закладів вищої освіти: НУЗП та ЗНУ.
4) Створення патріотичних плакатів для публікації в особистих соціальних мережах.
4. Наукові дослідження (2)
1) Гарбуз Л.М. Соціальна рекламна комунікація України під час війни: тематика, стратегії, кейси. Молода наука. 2023 (див. Додаток Ї).
2) Гарбуз Л.М. Соціальна реклама: сутність та структура поняття у науковій рецепції. ADVERTISING MODERN SCIENTIFIC SPACE AND LEARNING IN SPECIAL CONDITIONS. 2023. С 382 [41] (див. рис І.5.).
5. Нагороди за період навчання (див. Додаток І)
Структура: кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів, вступу, загальних висновків та 9 додатків. Загальний обсяг роботи – 62 сторінки. Список використаних джерел налічує 44 позиції (вміщений на 4 сторінках). |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The diploma thesis is devoted to the study of social advertising communication, its trends and topics, the analysis of cases of creative agencies that were created in the conditions of a full-scale invasion. At the beginning of the full-scale invasion, the advertising market of Ukraine underwent major changes and began to adapt to new realities, changing approaches to creativity.
The goal: to investigate the strategic, formal, substantive and thematic features of social advertising communication in Ukraine in 2022-2023. The realization of the goal involves solving the following tasks: characterizing the essence and structure of the concept of "social advertising"; to analyze the degree of disclosure of the topic in the Ukrainian scientific discourse; analyze the ethical aspect of creating advertising creatives during the war; to investigate cases of implemented social advertising campaigns for 2022-2023; to investigate the use of creative advertising strategies in wartime by leading Ukrainian agencies; to represent one's own creative portfolio.
During the research, modern advertising cases of such creative agencies as Banda Agency, Fedoriv, Gress Todorchuk, BBDO UKRAINE were analyzed: their topics and the use of creative strategies, ideas and implementation. |
uk |