Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціальна рекламна комунікація України під час війни: тематика, стратегії, кейси

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гарбуз, Лілія Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-06-28T12:35:24Z
dc.date.available 2023-06-28T12:35:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12520
dc.description Гарбуз Л. М. Соціальна рекламна комунікація України під час війни: тематика, стратегії, кейси : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 62 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета: дослідити стратегічні, формально-змістові та тематичні особливості соціальної рекламної комунікації в Україні у 2022-2023 рр.. Реалізація мети передбачає розв’язання таких завдань: 1) схарактеризувати сутність та структуру поняття «соціальна реклама»; 2) проаналізувати ступінь розкриття теми в українському науковому дискурсі; 3) проаналізувати етичний аспект створення рекламних креативів під час війни; 4) дослідити кейси реалізованих соціальних рекламних кампаній за 2022- 2023 роки; 5) дослідити застосування творчих рекламних стратегій в умовах війни провідними українськими агенціями; 6) репрезентувати власне творче портфоліо. У процесі дослідження застосовувалися такі загальнонаукові тa спеціальні методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), проблемно-хронологічний (під час аналізу етичного аспекту рекламних кейсів); порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження рекламних матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Предмет дослідження: стратегічні, формально-змістові та тематичні особливості соціальної рекламної комунікації в Україні. Об’єкт дослідження: українська соціальна реклама у 2022-2023 рр., що транслюється в різних медіа. Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці таких науковців: Брезгунова Н. [2], Бугайова О. [3], Грицюта Н. [7], Зелінська О. [12], Карпова І. [13], Мороз І. [18], Олтаржевський Д. [21], Cимоненко К. [28], Санакоєва Н. [29], Ромат Є. [30] Терещенко І. [30], Чернова А. [37]. Вони дослідили окремі аспекти функціонування соціальної реклами сьогодні. Проте, комплексного дослідження цієї теми ще немає. Сьогодні актуальним є дослідження того, як змінилась соціальна реклама після початку повномасштабного вторгнення. Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Наукова новизна роботи полягає в дослідженні інноваційних підходів, методів та стратегій застосування соціальної реклами в умовах повномасштабної війни; вивченні та аналізі кейсів провідними українськими агенціями, зокрема таких як Banda Agency, Gress Todorchuk, BBDO Ukraine та інші. Апробація роботи: 1. Гарбуз Л.М. Соціальна рекламна комунікація України під час війни: тематика, стратегії, кейси. Збірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2023». Запорізький національний університет. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. (див додаток Ї). 2. Санакоєва Н., Гарбуз Л. Соціальна реклама: сутність та структура поняття у науковій рецепції. The XXII International Scientific and Practical Conference «Modern scientific space and learning in special conditions», May 05 – 07, Toronto, Canada. Р.14-17 [41]. Творчий доробок (див. Додаток И) 1. Конкурси (2) 1) Участь в конкурсі соціальних реклам «Збережемо майбутнє молоді» з відеороботою «Співзалежні». 2) III місце місце в рамках медіафестивалю «Європейські цінності в Україні: до взаєморозуміння та поваги» в категорії «Рекламна продукція» з проєктом «Повернемо Харків до життя». 2. Проєкти (2) 1) Розробка імідж-програми для політичного діяча в межах дисципліни «Іміджелогія» 2) Відео-експлейнери відео-експлейнерів по користуванню дронів для українських військових для замовника ATLAS UAS. 3. Рекламні матеріали (4) 1) Серія з трьох соціальних плакатів «Кольорова пандемія». 2) Комерційний ролик для нового планшета AtlasSTATION ULTRA. 3) Порівняльна реклама двох закладів вищої освіти: НУЗП та ЗНУ. 4) Створення патріотичних плакатів для публікації в особистих соціальних мережах. 4. Наукові дослідження (2) 1) Гарбуз Л.М. Соціальна рекламна комунікація України під час війни: тематика, стратегії, кейси. Молода наука. 2023 (див. Додаток Ї). 2) Гарбуз Л.М. Соціальна реклама: сутність та структура поняття у науковій рецепції. ADVERTISING MODERN SCIENTIFIC SPACE AND LEARNING IN SPECIAL CONDITIONS. 2023. С 382 [41] (див. рис І.5.). 5. Нагороди за період навчання (див. Додаток І) Структура: кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів, вступу, загальних висновків та 9 додатків. Загальний обсяг роботи – 62 сторінки. Список використаних джерел налічує 44 позиції (вміщений на 4 сторінках). uk
dc.description.abstract EN : The diploma thesis is devoted to the study of social advertising communication, its trends and topics, the analysis of cases of creative agencies that were created in the conditions of a full-scale invasion. At the beginning of the full-scale invasion, the advertising market of Ukraine underwent major changes and began to adapt to new realities, changing approaches to creativity. The goal: to investigate the strategic, formal, substantive and thematic features of social advertising communication in Ukraine in 2022-2023. The realization of the goal involves solving the following tasks: characterizing the essence and structure of the concept of "social advertising"; to analyze the degree of disclosure of the topic in the Ukrainian scientific discourse; analyze the ethical aspect of creating advertising creatives during the war; to investigate cases of implemented social advertising campaigns for 2022-2023; to investigate the use of creative advertising strategies in wartime by leading Ukrainian agencies; to represent one's own creative portfolio. During the research, modern advertising cases of such creative agencies as Banda Agency, Fedoriv, Gress Todorchuk, BBDO UKRAINE were analyzed: their topics and the use of creative strategies, ideas and implementation. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject реклама uk
dc.subject соціальна комунікація uk
dc.subject соціальні креативи uk
dc.subject креативні агентства uk
dc.subject право uk
dc.subject креатив uk
dc.subject соціальні мережі uk
dc.subject етичні норми uk
dc.subject стратегії uk
dc.subject кейси uk
dc.subject соціальна реклама uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject advertising uk
dc.subject social communication uk
dc.subject social creatives uk
dc.subject creative agencies uk
dc.subject law uk
dc.subject creative uk
dc.subject social networks uk
dc.subject ethical norms uk
dc.subject strategies uk
dc.subject cases uk
dc.subject social advertising uk
dc.subject effectiveness uk
dc.title Соціальна рекламна комунікація України під час війни: тематика, стратегії, кейси uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу