UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Засоби візуального оформлення жіночих видань»: 47 стор., 3 додатки, 37 джерел.
Мета роботи: проаналізувати складники візуального стилю жіночих журналів «Marie Claire», «ELLE».
Відповідно до поставленої мети потрібно виконати такі завдання:
1) розглянути особливості періодики для жінок у загальній системі медіа; 2) проаналізувати та визначити основні складники візуального стилю журнальної періодики; 3) охарактеризувати правила візуального оформлення журналу; 4) дослідити візуальне оформлення жіночих журналів «Marie Claire», «ELLE», «Vogue UA»; 5) з'ясувати вподобання читацької аудиторії щодо візуального оформлення.
Об'єкт дослідження: сучасні журнали для жінок «Marie Claire», «ELLE», «Vogue UA» (період: жовтень 2022 р.-квітень 2023 р).
Предмет дослідження: елементи візуального стилю журналів для жінок.
Методи дослідження: синтез та аналіз, порівняння, узагальнення та систематизація, опитування (анкетування), моніторинг, узагальнення.
Наукова новизна: розглянуто функціонування жіночих глянців під час війни, з'ясовано значення візуального оформлення у виданнях гендерного спрямування.
Практичне значення одержаних результатів дослідження: результати цікаві для журналістів, редакторів, громадських організації. Основи дослідження можуть бути використані під час лекцій, семінарів, тренінгів, рекомендацій для розробки концепцій видань.
EN : Bachelor's qualification work "Means of visual design of women's publications": 47 pages, 3 appendices, 37 sources.
The purpose of the work: to analyze the components of the visual style of women's magazines "Marie Claire", "ELLE".
In accordance with the set goal, the following tasks should be performed:
1) consider the peculiarities of periodicals for women in the general media system; 2) analyze and define the main components of the visual style of periodicals; 3) describe the rules of visual design of the magazine; 4) examine the visual design of women's magazines "Marie Claire", "ELLE", "Vogue UA"; 5) find out the preferences of the readership regarding the visual design.
The object of the study: modern magazines for women "Marie Claire", "ELLE", "Vogue UA" (period: October 2022 - April 2023).
Subject of research: elements of visual style of magazines for women.
Research methods: synthesis and analysis, comparison, generalization and systematization, survey (questionnaire), monitoring, generalization.
Scientific novelty: the functioning of women's glossies during the war is considered, the meaning of visual design in gender-oriented publications is clarified.
The practical significance of the obtained research results: the results are interesting for journalists, editors, and public organizations. The basics of research can be used during lectures, seminars, trainings, recommendations for the development of publication concepts.