Інституційний репозитарій ЗНУ

Рекламний дискурс у радіопросторі України: семантичний та комунікаційний аспекти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зацарінна, Яна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2023-07-04T09:26:50Z
dc.date.available 2023-07-04T09:26:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12610
dc.description Зацарінна Я. Д. Рекламний дискурс у радіопросторі України: семантичний та комунікаційний аспекти : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 65 с. uk
dc.description.abstract UA : Рекламні комунікації займають важливу та принципово нову роль в сучасному житті бізнесу та житті звичайних людей. Час, коли телевізійна реклама домінувала над всіма іншими видами, проходить. Тому алгоритм впливу рекламної комунікації на масову свідомість має бути у фокусі найоперативнішого медіа, яке знаходиться поруч зі споживачами в усіх життєвих ситуаціях – радіомовлення. Вивченням радіореклами займалися такі дослідники, як : Л.Г. Грановський [1], В.Ю. Лозівська [1], Ю.В. Любченко [3], П.В. Мірошниченко [4], В.Л.Полукаров [15], Н.Д. Санакоєва [21], але системного дослідження сучасної радіореклами, на жаль, немає, це і зумовило актуальність дослідження. Об’єктом дослідження є рекламна комунікація радіохолдингу «TAVR Media», зокрема радіо – «XIT FM», «Мелодія FM», «Радіо Relax», «Radio Jazz», «Радіо Рокс», «КISS FM», «Наше радіо», «Classiс Radio», «Радіо БАЙРАКТАР». Предметом дослідження є комунікаційний та семантичний аспекти рекламної комунікації активів радіохолдингу «TAVR Media». Мета роботи – дослідити комунікаційний та семантичний аспекти рекламної комунікації сучасного українського радіопростору, на прикладі активів радіохолдингу «TAVR Media». Реалізація мети передбачає виконання наступних завдань: 1) схарактеризувати історію становлення радіохолдингу «TAVR Media»; 2) проаналізувати дотримання норм законодавчого регулювання реклами на радіо; 3) дослідити рекламну комунікацію радіоактивів холдингу «TAVR Media» у контексті комунікаційного та семантичного аспектів; 4) репрезентувати власне творче портфоліо. Методологічну і теоретичну основу роботи складають праці дослідників рекламного дискурсу у сфері радіореклами, зокрема таких, як: Л.Г. Грановський [1], В.Ю. Лозівська [1], Ю.В. Любченко [3], П.В. Мірошниченко [4], В.Л. Полукаров [15], Н.Д. Санакоєва [21] та інші. Практичне значення полягає у можливості використання одержаних результатів у професійній діяльності рекламістів та працівників радіо. Це дослідження може стати у пригоді громадським організаціям, які цікавляться структурою рекламного процесу радіостанцій та дотримання ними правових норм. Наукова новизна одержаних результатів полягає дослідженні комунікаційного та семантичного аспектів рекламної комунікації активів радіохолдингу «TAVR Media». Творчий доробок (Додаток І, Додатки І.1-І.6, Додаток И, Додаток Й): 1. Наукові дослідження (2): 1) Зацарінна Я.Д. Рекламна комунікація «TAVR Media» як лідера радіоринку України. ХVI університетська науково-практична конференція студентів, аспірантів, докторів і молодих учених «Молода наука-2023» 17-22 квітня 2023 року (ДОДАТОК З). 2) Санакоєва Н.Д., Зацарінна Я.Д. Персональний бренд: сутність та структура поняття. The XXII International Scientific and Practical Conference «Modern scientific space and learning in special conditions», May 05 – 07, Toronto, Canada. Р.142-145 (ДОДАТОК И). 2. Проєкти (2): 1) Розробка соціальної реклами на тему «Пасивне куріння» в межах дисципліни «Психологія реклами». 2) Розробка соціальної реклами на тему «Співзалежні» в межах конкурсу соціальної реклами «Збережемо майбутнє молоді». 3. Рекламні матеріали (7): 1) 7 дописів для ТОВ «Брокард-Україна» у рамках проходження практики. Апробація. 1. Зацарінна Я.Д. Рекламна комунікація «TAVR Media» як лідера радіоринку України. ХVI університетська науково-практична конференція студентів, аспірантів, докторів і молодих учених «Молода наука-2023» 17-22 квітня 2023 року (ДОДАТОК З). 2. Санакоєва Н.Д., Зацарінна Я.Д. Персональний бренд: сутність та структура поняття. The XXII International Scientific and Practical Conference «Modern scientific space and learning in special conditions», May 05 – 07, Toronto, Canada. Р.142-145 (ДОДАТОК И). Структура роботи. Складається зі вступу, двох розділів із підрозділами, висновків, списку використаних джерел, 18 додатків. Обсяг основної роботи – (65 сторінок). Список використаної літератури включає 25 найменувань (викладених на 2 сторінках). uk
dc.description.abstract EN : The thesis is devoted to the study of aspects of advertising communication of the assets of the radio holding «TAVR Media» in 2022-2023. In today's world, advertising communications play an important and fundamentally new role in modern business life and the lives of ordinary people. The time when television advertising dominated all other forms is passing. Therefore, the algorithm of the influence of advertising communication on the mass consciousness should be in the focus of the most operative media, which is close to consumers in all life situations - radio broadcasting. The purpose of the work is to investigate the communication and semantic aspects of advertising communication in the modern Ukrainian radio space, using the assets of the «TAVR Media» radio holding as an example. The set goal involves solving the following tasks: characterize the history of the formation of the «TAVR Media» radio holding; analyze the legal regulation of radio advertising; to investigate the advertising communication of radioactive assets of the «TAVR Media» holding; to represent one's own creative portfolio. During the study, the key success factors of the analysis of the largest Ukrainian radio holding were determined, all characteristics were covered: history of formation, radio assets, management, share of radio space, absolute coverage, ratings, advertising communication, statistics on advertising revenue and sponsorship. Using the analysis of advertising campaigns, strategies and ideas, the effectiveness of radio advertising of the «TAVR Media» holding was evaluated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject radio advertising uk
dc.subject advertising uk
dc.subject sponsorship uk
dc.subject communication aspect uk
dc.subject semantic aspect uk
dc.subject radio uk
dc.subject timing uk
dc.subject advertising block uk
dc.subject drug advertising uk
dc.subject social advertising uk
dc.subject радіореклама uk
dc.subject реклама uk
dc.subject спонсорство uk
dc.subject комунікаційний аспект uk
dc.subject семантичний аспект uk
dc.subject радіо uk
dc.subject хронометраж uk
dc.subject рекламний блок uk
dc.subject лікарська реклама uk
dc.subject соціальна реклама uk
dc.title Рекламний дискурс у радіопросторі України: семантичний та комунікаційний аспекти uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу