Інституційний репозитарій ЗНУ

Позиціонування весільного українського бренду «Wedding accessories» у соціальних мережах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лой, Діана Юріївна
dc.date.accessioned 2023-07-04T09:40:31Z
dc.date.available 2023-07-04T09:40:31Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12616
dc.description Лой Д. Ю. Позиціонування весільного українського бренду «Wedding accessories» у соціальних мережах : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. О. Іванець. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 37 с. uk
dc.description.abstract UA : Актуальність теми дипломної роботи зумовлена необхідністю дослідити та проаналізувати як сучасні інтегровані засоби можуть утворювати цілісну систему для комплексного просування бренду «Весільні аксесуари» на всеукраїнському ринку. Об’єкт дослідження – сучасні методи просування засобами реклами та PR українського бренду «Весільні аксесуари». Предмет дослідження – особливості просування торгової марки «Весільні аксесуари» на всеукраїнському ринку, методи та засоби розвитку бренду. Метою дослідження є виявлення найбільш ефективних способів просування українського бренду «Весільні аксесуари» в соціальних мережах. Дослідження дозволить розкрити особливості роботи з цільовою аудиторією, визначити найефективніші канали просування та виявити ті методи, які допоможуть досягти максимального ефекту. Основними завданнями є вивчення сучасних тенденцій у використанні соціальних мереж для просування товарів та послуг, а також аналіз ефективності використання цих інструментів на прикладі українського бренду «Весільні аксесуари». Методологічну основу дослідження складають праці вчених, які досліджували напрямки просування бренду в українській та зарубіжній науковій думці, а саме: Н. Брюшко, І. Дьячук, Л. Турчин, В. Храпкіна, С. Шпилик та інші. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що у роботі були детально і ґрунтовно проаналізовані сучасні інтегровані методи і засоби просування українського бренду «Весільні аксесуари». Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження можуть бути корисні для компаній, які прагнуть розвиватися в онлайн-середовищі та бути конкурентоспроможними. Творчий доробок. У роботі використано 20 постерів, які були створені під час навчання. Вони вміщені у Додатку А. Сертифікати про неформальну освіту – вміщено в Додатку Б Структура роботи: Робота складається з двох розділів із трьома підрозділами, висновків, списку використаних джерел, додатку, основний текст – 37 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано – 18 джерел. uk
dc.description.abstract EN : The research paper is dedicated to studying and analyzing the possibilities of using social media in promoting the Ukrainian brand «Wedding Accessories» in the market. In the context of the modern world, where virtual reality intertwines with reality, internet marketing, particularly promoting products and services through social media, is becoming increasingly important. The main objective of the study is to develop an effective promotion strategy for the «Wedding Accessories» brand using social media. This will help attract the target audience, increase brand awareness, enhance its popularity, and achieve financial success. As the brand is associated with wedding accessories, the primary target audience consists of young people planning their weddings. The research will explore various methods and strategies for social media promotion, including advertising on platforms like Facebook and Instagram, collaboration with influential bloggers, creating and promoting engaging content, organizing contests and promotions, as well as utilizing other social media tools to attract new customers and enhance loyalty among existing ones. Additionally, the research will focus on tracking the effectiveness of advertising campaigns and analyzing the results. This will help identify the most effective promotion methods and communication strategies with the target audience, as well as identify potential avenues for improving the promotion strategy in the future. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject просування uk
dc.subject торгова марка uk
dc.subject бренд uk
dc.subject реклама uk
dc.subject зв’язки з громадськістю uk
dc.subject promotion uk
dc.subject trademark uk
dc.subject brand uk
dc.subject advertising uk
dc.subject public relations uk
dc.title Позиціонування весільного українського бренду «Wedding accessories» у соціальних мережах uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу