Інституційний репозитарій ЗНУ

PR-підтримка освітнього закладу в епоху діджиталізації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маркітан, Дмитро Андрійович
dc.date.accessioned 2023-07-04T09:41:58Z
dc.date.available 2023-07-04T09:41:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12617
dc.description Маркітан Д. А. PR-підтримка освітнього закладу в епоху діджиталізації : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 51 с. uk
dc.description.abstract UA : Дослідження даної теми дозволить збільшити розуміння ефективної PR-підтримки освітнього закладу в епоху діджиталізації та допоможе визначити оптимальний спосіб використання сучасних технологій та інструментів комунікації для досягнення поставлених цілей. Об’єкт дослідження: є освітні заклади, які потребують PR-підтримки у контексті діджиталізації. Предмет дослідження: є PR-комунікації в освітньому середовищі, а також сучасні технології та інструменти, що можуть бути використані для забезпечення ефективної комунікації з аудиторією та розробки PR-стратегії. Мета роботи: є вивчення PR-підтримки освітнього закладу в епоху діджиталізації та розробка ефективної PR-стратегії для освітніх закладів. Завдання дослідження: 1) визначення основних принципів та концепцій PR-комунікацій в освітньому середовищі; 2) вивчення сучасних технологій та інструментів PR-комунікацій в освітньому середовищі; 3) розробка ефективної PR-стратегії для освітнього закладу в епоху діджиталізації; 4) аналіз результатів використання PR-стратегії в практиці та оцінка її ефективності. Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці таких науковців, як Марія Беднарська, Ірина Сергієва, Марія Строкова, Олександр Черкашин, Едуард Іжевський. Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Структура: кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів, вступу, загальних висновків. Загальний обсяг роботи бакалавра – 51 сторінок. Список використаних джерел налічує 30 позицій (вміщений на 3 сторінках). uk
dc.description.abstract EN : This thesis focuses on PR support for an educational institution in the digital age. In the context of the modern world, social media is becoming an increasingly popular means of communication and information exchange, and educational institutions are using it to draw attention to their services and attract new students. The purpose of the study is to examine PR support for an educational institution in the digital age and to develop an effective PR strategy for educational institutions. This goal involves solving the following tasks: to outline the theoretical contours of the concept of PR communications in the educational environment, to study the impact of digitalisation on the PR strategies of educational institutions, to develop a PR strategy for an educational institution in the digital age on the example of the National University of Kyiv-Mohyla Academy. The study found that success in promoting the educational services of the Kyiv Mohyla Academy on various social media platforms depends on several key factors. The use of interesting and valuable content, active interaction with the audience, the use of visually appealing material, and building an emotional connection proved to be important components of successful promotion. Using the method of statistical analysis, the effectiveness of promoting the educational services of the Kyiv-Mohyla Academy on various social media platforms was assessed by analysing their pages. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject pr-підтримка uk
dc.subject навчальний заклад uk
dc.subject цифрова ера uk
dc.subject соціальні медіа uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject обмін інформацією uk
dc.subject pr-стратегія uk
dc.subject pr support uk
dc.subject educational institution uk
dc.subject digital age uk
dc.subject social media uk
dc.subject communication uk
dc.subject information exchange uk
dc.subject pr strategy uk
dc.title PR-підтримка освітнього закладу в епоху діджиталізації uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу