Інституційний репозитарій ЗНУ

Вебсайт як складова успішної комунікації брендів fashion-індустрії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Назарова, Дар’я Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-07-04T09:43:25Z
dc.date.available 2023-07-04T09:43:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12618
dc.description Назарова Д. І. Вебсайт як складова успішної комунікації брендів fashion-індустрії : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. О. Доценко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 77 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єктом дослідження є сторінки соціальних мереж і публікації в Instagram, Facebook, Youtube провідних fashion- брендів України. Предмет дослідження – функціональні особливості вебсайтів і офіційних сторінок соцмереж брендів модної індустрії, як складових успішної комунікації в умовах військових дій в Україні. 6 Мета дослідження: проаналізувати cтан сучасної комунікації через вебсайти і офіційні сторінки в соцмережах в галузі fashion. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання:  проаналізувати наявну теоретичну базу щодо досліджуваного питання і з’ясувати специфіку дефініцій «fashion-індустрія», «комунікація», «вебсайт», «інструментарій комунікації»,  проаналізувати роль сайту як провідного інструмента комунікації фенш-брендів,  визначити особливості взаємодії зі споживачами у сфері fashion-індустрії та систематизація на цих засадах основних стратегій взаємодії зі споживачами на ринку моди. У процесі дослідження застосовувалися такі методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці провідних вітчизняних і закордонних учених, а саме: праці вітчизняних та закордонних дослідників, як-от: Дворніков М., Деменко А., Доценко К., Іванець Т., Пилявська Д., Корнілова Н., Ніфатова О., Курбан О., Литовченко І.Романенко О., Романченко Н., Фіщук С., Чуловська Н. та інших. Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Апробація роботи: участь у міжнародній конференції «European scientific congress, Madrid, Spain і публікація тез у збірнику на тему - Назарова Д., Доценко К. Web-сайт як складова успішної комунікації в фешн-індустрії. European scientific congress. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. Barca Academy Publishing. Madrid, Spain. 2023. Pp. 17-21. URL: https://sci-conf.com.ua/iv-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-european-scientific-congress-12-14-06-2023-madrid-ispaniya-arhiv/ (Додаток Г). Творчий доробок: у роботі репрезентовано проєкт розробки сайту для інтернет-магазину, 8 макетів різного виду рекламної продукції (Додаток А). У ньому також представлено 6 сертифікатів неформальної освіти (Додаток Б). Структура: кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів, вступу, загальних висновків та 4 додатків. Загальний обсяг роботи бакалавра – 77 сторінок. Список використаних джерел налічує 39 позицій (вміщених на 4 сторінках). uk
dc.description.abstract EN : Conducting an advertising campaign for a product or service for a brand or organization is an important component of the activity of these structures, because it is a symbol of commercial activity, ensures financial success and stability due to the emotional connection between the organization and consumers. The website, as of today and for the last decade, is what provides all aspects of the business (online revenue, advertising and brand action, website effect on the brand and the full range of customer support, which is an integral part of the overall strategy of the company. Modern conditions of existence of fashion brands are not easy, and Ukrainian ones are even more difficult. At first, they had to reformat their communication, completely switching to digital due to the global pandemic, and now for more than a year, Ukrainian designers and fashion brands, together with the entire nation, are forced to survive by resisting the aggressor country. We must note the fact that they fight worthily on several fronts, producing their own products, maintaining their infrastructure, keeping and supporting their workers. On the other hand, like the rest of the industries, the world of fashion has become a socially responsible type of business, initiating the collection of money for charity, supporting the army with warm things, participating in the information war, promoting the ideals of the Ukrainian mentality all over the world at fashion shows, producing special types of jewelry and collections dedicated to Ukraine. The object of the study is the pages of social networks and publications on Instagram, Facebook, YouTube of the leading fashion brands of Ukraine. The subject of the study is the functional features of websites and official social media pages of fashion industry brands as components of successful communication in the context of military operations in Ukraine. The purpose of the study: to analyze the state of modern communication through websites and official pages in social networks in the field of fashion. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject бренд uk
dc.subject позиціонування uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject вебсайт uk
dc.subject соцмережі uk
dc.subject brand uk
dc.subject positioning uk
dc.subject communication uk
dc.subject website uk
dc.subject social networks uk
dc.title Вебсайт як складова успішної комунікації брендів fashion-індустрії uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу