Інституційний репозитарій ЗНУ

SMM-тренди в beauty-індустрії (на прикладі просування регіонального салону краси «Наталі»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Опанасенко, Аліна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2023-07-04T09:55:51Z
dc.date.available 2023-07-04T09:55:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12621
dc.description Опанасенко А. Д. SMM-тренди в beauty-індустрії (на прикладі просування регіонального салону краси «Наталі») : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. О. Іванець. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 49 с. uk
dc.description.abstract EN : Social Media Marketing is a very rele vant and important tool for business promotion. Instagram is one of the most popular social networks, with more than a billion monthly active users, and it continues to grow in popularity. For this reason, Instagram is an important platform for businesses that want to attract new customers and increase sales. With the variety of tools provided by Instagram, such as Stories, Live, Reels, etc., SMM allows brands to connect with their audience, gene rate interest and drive action. Before the advent of social ne tworks and modern promotion tools, companies used traditional methods of advertising and recognition of their brand or product. Some of them still have demand and results, but it is social media that instantly reaches a potential audie nce through marketing channels. Modern social platforms provide a unique opportunity to find and influence the audience, make it loyal, turning it into a future customer base. A social network such as Instagram can be considered an online portfolio that helps the regional bran d "Natalie" to increase recognition and sales. A correctly and aesthetically designed brand page, taking into account possible "chips", will influence potential customers and give an impression, which will soon lead to a change in the customer's purchasing behavior. The main task of SMM in the network and, in this case, Instagram, is the formation of recognition and daily interaction with subscribers, so it is considered one of the promising methods of promotion. uk
dc.description.abstract UA : Дослідження теми SocialMediaMarketing є дуже актуальним і важливим інструментом для просування бізнесу. Інстаграм є однією з найбільш популярних соціальних мереж, з більш ніж мільярдом активних користувачів щомісяця, і він продовжує зростати в популярності. З цієї причини інстаграм є важливою платформою для бізнесу, який хоче залучити нових клієнтів та збільшити продажі. Завдяки різноманітним інструментам, що надає інстаграм, таким як Stories, Live, Reels тощо, SMM дозволяє брендам зв’язуватися з аудиторією, викликати зацікавленість та залучати до дії. До того, як з’явилися соціальні мережі та сучасні інструменти просування, компанії використовували традиційні методи реклами та впізнання свого бренду або продукту. Деякі з них і зараз мають попит та результати, але саме соціальні мережі миттєво охоплюють потенційну аудиторію через маркетингові канали. Сучасні соціальні платформи дарують унікальну можливість знаходити та впливати на аудиторію, роблять її лояльною, перетворюючи її на майбутню клієнтську базу. Таку соціальну мережу як інстаграм можна вважати, так званим, онлайн-портфоліо, яке допомагає бренду підвищити впізнаваність та продажі. Правильно та естетично оформлена сторінка бренду, з урахуваннями можливих «фішок», вплине на потенційних клієнтів та подарує враження, що незабаром призведе до зміни купівельної поведінки клієнта. Головна задача SMM в мережі та, в даному випадку, інстаграм –це формування впізнаваностіта щоденна взаємодія з підписниками, тому він вважається одним із перспективних методів розкрутки.6 Мета роботи–створенняактуальних SMM стратегій просування регіонального салону краси «Наталі». Об’єктомдослідженняє регіональний beauty-бізнес –салон краси (навчальний центр) «Наталі». Предметом дослідженняє теоретичні та практичні аспекти SMM в соціальній мережі Instagram. Структура дипломної роботи відповідає меті та завданням дослідження. Дипломна робота складається з вступу, трьох розділів із підрозділами, висновків та списку використаних джерел. Методологічну основу дослідження складають праці вчених, які досліджували напрямки просування бренду в українській та зарубіжній науковій думці, а саме: Іванюха Т.В[7], Сметанюк О. А.[15], Шандрівська О. Є[20], Двуліт З. П.[5], Скригун Н. П.[14], Брендан Кейн[2]та інші. Наукова новизна дослідженняполягає в тому, що у роботі були детально і ґрунтовно проаналізовані сучасні інтегровані методи і засоби просування регіонального салону-навчального центру «Наталі». Практичне значення одержаних результатів:результати дослідження можуть бути корисні для компаній, які прагнуть дієво розвивати свій бренд у соціальних мережах та виділяти себе серед конкурентів. Творчий доробок:уроботі використано7постеріві 1 відео, які були створені під час навчання. Вони вміщені у додатку Б. Структура роботи:кваліфікаційна роботабакалавраскладається з трьох розділів із трьома-чотирьма підрозділами, вступу, висновків, списку використаних джерел, 10 творчих робіт та 8 додатків, загальний обсягроботибакалавра –49 сторінок.Для виконання дипломної роботи опрацьовано – 27 джерел. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject beauty-індустрія uk
dc.subject просування uk
dc.subject SMM-тренди uk
dc.subject beauty industry uk
dc.subject promotion uk
dc.subject SMM trends uk
dc.title SMM-тренди в beauty-індустрії (на прикладі просування регіонального салону краси «Наталі») uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу