Інституційний репозитарій ЗНУ

Комунікативні технології під час взаємодії з лідерами думок у межах рекламної кампанії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сафонова, Анастасія Віталіївна
dc.date.accessioned 2023-07-05T11:56:41Z
dc.date.available 2023-07-05T11:56:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12641
dc.description Сафонова А. В. Комунікативні технології під час взаємодії з лідерами думок у межах рекламної кампанії : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. О. Доценко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 99 с. uk
dc.description.abstract UA : Дослідження впливу взаємодії компаній з лідерами думок на споживачів у межах рекламної кампанії через різні комунікативні механізми, особливо в останні роки, потрeбує більш глибокої уваги у галузі медіакомунікацій. У цій роботі ми пропонуємо розглянути колаборації із лідерами думок як інструменти в механізмі взаємодії бренду зі споживачами у межах рекламної кампанії, отже, тема кваліфікаційної роботи є актуальною. Мета наукової роботи – дослідити особливості взаємодії брендів з лідерами думок; проаналізувати діяльність інфлюєнсера як інструменту рекламної кампанії; розробити рекламну кампанію з амбасадором для власного ювелірного бренду. Для досягнення мети варто вирішити такі завдання: 1) охарактеризувати поняття «інфлюєнс-маркетинг», «інфлюєнсери» та «рекламна кампанія» у межах медіакомунікації; 2) розглянути класифікацію інфлюєнсерів; 3) проаналізувати особливості співпраці лідерів думок і брендів; 4) змоделювати комунікативні механізми взіємодії з лідерами думок у межах рекламної кампанії; 5) застосувати розроблені механізми на прикладі розробки власної рекламної кампаніїї з використанням абасадора бренду. Для реалізації поставлених завдань були використані такі методи дослідження: спостереження, аналіз і вивчення літератури, класифікацію, опис. Дослідження охопило період з 12.10.22 по 01.06.23 Об’єктом дослідження є рекламна кампанія ювелірного бренду Safó із залученням амбасадора. Предмет дослідження – інструменти та стратегії інфлюєнс- маркетингу та їх вплив на створення ефективної рекламної кампанії з використанням амбасадора. Наукова новизна дипломної роботи полягає в практичному підході до інфлюєнс-маркетингу та створенні рекламної кампанії з використанням амбасадора, що має певну цінність для бізнесу та маркетингових фахівців. Результати та рекомендації, отримані в рамках роботи, можуть бути використані в реальних проєктах та допомогти покращити ефективність рекламних кампаній. Практичне і теоретичне значення результатів дослідження полягає в тому що вони можуть бути використані для написання науково- дослідницьких робіт та для створення реальних рекламних проєктів. Також результати дослідження можуть допомогти покращити ефективність рекламних кампаній. Апробація результатів роботи: - Участь у ІХ міжнародній науково-практичній конференції «Наука і технології: проблеми, перспективи та інновації» на тему «Комунікативні технології в контексті розвитку інфлюєнс-маркетингу в Україні» (Осака, 8-10 червня 2023 р.)(сертифікат, Додаток М) - матеріали надруковано у збірнику тез: Сафонова А., Доценко К. Комунікативні технології в контексті розвитку інфлюєнс-маркетингу в Україні Science and technology: problems, prospects and innovations. Proceedings of the 9th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Osaka, Japan. 2023. Pp. 327-335. URL: https://sci-conf.com.ua/ix-mizhnarodna-naukovo-praktichna- konferentsiya-science-and-technology-problems-prospects-and-innovations-8- 10-06-2023-osaka-yaponiya-arhiv/. (текст вміщено в Додаток Н). Структура дослідження зумовлена логікою викладу. Бакалаврська робота складається з вступу, двох розділів, висновку та списку використаної літератури (45 позицій). У вступі зазначено актуальність, новизну, об’єкт, предмет, мету, завдання, методи дослідження, практичне і теоретичне значення роботи. У розділі 1 – «Теоретичні засади інфлюєнс-маркетингу» – розглянуто загальні характеристики понять «рекламна кампанія», «інфлюєнс- маркетинг», «інфлюєнсер»; досліджено підходи до класифікації інфлюєес- маркетингу; проаналізовано способи залучення інфлюєнсерів до просування бренду. У розділі 2 – «Взаємодії з лідерами думок при створенні рекламної кампанії» – створено бренд ювелірних прикрас Safó, а також розроблено стратегію його рекламної кампанії. Результати дослідження узагальнено у висновках. Насамкінець подано список використаних джерел. uk
dc.description.abstract EN : The diploma thesis is devoted to the study of influencer’s impact. In recent years, brands have increasingly abandoned "offline" advertising, adding to their advertising campaign strategies work with opinion leaders who, if successful, become brand ambassadors. This is how influence marketing appears with its modern technologies of influence on consumers and communication channels. The study of the impact of the interaction of companies with opinion leaders on consumers within the framework of an advertising campaign through various communication mechanisms, especially in recent years, requires deeper attention in the field of media communications. In this work, we propose to consider collaborations with opinion leaders as tools in the mechanism of brand interaction with consumers within the advertising campaign, therefore, the topic of qualification work is relevant. The purpose of the scientific work is to investigate the peculiarities of the interaction of brands with opinion leaders; analyze the activity of an influencer as a tool of an advertising campaign; develop an advertising campaign with an ambassador for your own jewelry brand. To achieve the goal, the following tasks should be solved: 1) characterize the concepts of "influence marketing", "influencers" and "advertising campaign" within the scope of media communication; 2) consider the classification of influencers; 3) analyze the features of cooperation between opinion leaders and brands; 4) simulate communicative mechanisms of interaction with opinion leaders within the advertising campaign; 5) apply the developed mechanisms on the example of developing one's own advertising campaign using a brand ambassador. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject рекламна кампанія uk
dc.subject інфлюєнс-маркетинг uk
dc.subject інфлюєнсер uk
dc.subject стратегії рекламної кампанії uk
dc.subject бренд uk
dc.subject лідер думок uk
dc.subject advertising campaign uk
dc.subject influence marketing uk
dc.subject influencer uk
dc.subject advertising campaign strategies uk
dc.subject brand uk
dc.subject opinion leader uk
dc.title Комунікативні технології під час взаємодії з лідерами думок у межах рекламної кампанії uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу