Інституційний репозитарій ЗНУ

Креативні комунікації українських рекламних агенцій у 2022 році

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сегейда, Олександра Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-07-05T12:01:10Z
dc.date.available 2023-07-05T12:01:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12642
dc.description Сегейда О. О. Креативні комунікації українських рекламних агенцій у 2022 році : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 38 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета роботи: дослідити креативні комунікації українських рекламних агенцій у 2022 році, визначити їх ефективність. Завдання: 1) проаналізувати актуальні тенденції у креативних комунікаціях України; 2) дослідити ефективність креативів рекламних агенцій у 2022 р.; 3) порівняти рекламну діяльність агенцій у 2019-2021 рр та у 2022- 2023рр.; 4) схарактеризувати кейси рекламних агенцій лідерів ринку за 2022 рік та їх ефективність. Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці таких науковців, як: Т. Аверіна [1], Н. Бутенко [2], А. Дейян [21], Н. Санакоєва [27], І.Стащук [28]. У процесі дослідження застосовувалися такі загальнонаукові та спеціальні методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), проблемно-хронологічний (під час аналізу етичного аспекту рекламних кейсів); порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження рекламних матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Об’єкт дослідження: креативні кейси лідерів рекламної сфери України за 2022 рік. Предмет дослідження: особливості креативних стратегій українських рекламних агенцій. Наукова новизна роботи полягає в аналізі актуального стану рекламної індустрії в Україні у 2022 році, зокрема, щодо рівня конкуренції між рекламними агенціями, їхніх особливостей. Вивчення та аналіз креативних стратегій, які використовуються українськими рекламними агенціями у 2022 році. Практичне значення роботи. Матеріали дослідження можна використовувати при написанні курсових та дипломних робіт, а також при викладанні дисциплін пов'язаних з цією темою. Структура роботи: робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг основної роботи – 38 сторінок. Список використаних джерел включає 30 найменувань (викладено на 2 сторінках). uk
dc.description.abstract EN : The diploma work is devoted to the study of creative communications of Ukrainian advertising agencies in 2022. In the modern world, creative communications are becoming increasingly popular means of communication for effective communication with the target audience, and advertising agencies, in turn, are constantly looking for new creative solutions. The purpose of this paper is to study the creative communications of Ukrainian advertising agencies in 2022 and determine their effectiveness. This goal involves solving the following tasks: to analyze the activities of Ukrainian advertising agencies in synchronic and diachronic aspects; to compare the advertising activities of agencies during and before the war; to characterize the cases of agencies in 2022; to determine the effectiveness of creatives. The study identified the key success factors of of creative communications: the creation of an original idea, a carefully developed concept, a deep understanding of the target audience, and creative execution of the plan. Using the analysis of advertising campaigns, strategies and ideas, the effectiveness of the cases of Ukrainian agencies Saatchi & Saatchi Ukraine, Postmen, banda.agency was evaluated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject сreative communications uk
dc.subject advertising agencies uk
dc.subject advertising uk
dc.subject social advertising uk
dc.subject creative uk
dc.subject social networks uk
dc.subject branding uk
dc.subject creativity uk
dc.subject audience uk
dc.subject effectiveness uk
dc.subject design uk
dc.subject trigger uk
dc.subject strategy uk
dc.subject emotion uk
dc.subject креативні комунікації uk
dc.subject рекламні агентства uk
dc.subject реклама uk
dc.subject соціальна реклама uk
dc.subject креатив uk
dc.subject соціальні мережі uk
dc.subject брендинг uk
dc.subject креативність uk
dc.subject аудиторія uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject дизайн uk
dc.subject тригер uk
dc.subject стратегія uk
dc.subject емоція uk
dc.title Креативні комунікації українських рекламних агенцій у 2022 році uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу