Інституційний репозитарій ЗНУ

Організація виставок як складова частина PR-діяльності компанії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шаповалова, Анастасія Андріївна
dc.date.accessioned 2023-07-05T12:15:34Z
dc.date.available 2023-07-05T12:15:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12647
dc.description Шаповалова А. А. Організація виставок як складова частина PR-діяльності компанії : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 54 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: виставка як вид соціально-комунікаційної діяльності в сфері паблік рилейшнз. Предмет дослідження: організаційна складова виставок як частини PR-діяльності сучасного підприємства. Мета роботи: дослідити організаційні засади виставок як складової частини PR-діяльності. Завдання дослідження: 1) окреслити соціально-комунікаційне значення виставок у контексті PR-діяльності; 2) проаналізувати тенденції розвитку виставкової діяльності; 3) визначити завдання виставки як інструменту впливу на цільову аудиторію в контексті роботи по зв’язках з громадськістю. Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці таких науковців, як М. Аршевська з дослідженням оцінки ефективності виставкової діяльності [1], О. Баклан з визначенням сучасних критеріїв ефективності поліпшення якості менеджменту виставкової діяльності [2], О. Боднарчук з висвітленням сучасного стану виставково-ярмаркової діяльності в Україні [3], О. Захаренко-Селезньова з аналізом виставкової діяльності як інструменту впливу на формування групи лояльних клієнтів [11], Н. Крахмальова та І. Гончаренко з вивченням адаптації зарубіжного досвіду застосування івент-маркетингу в практиці вітчизняних підприємств [16] та ін. Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Апробація роботи: 1. Шаповалова А. Технології паблік рилейшнз в межах виставкової діяльності. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції «Соціокомунікаційна наука в парадигмі смислових трансформацій: суспільні виклики, тренди освіти і професійної діяльності» 19 травня 2023 року. Ірпінь: державний податковий університет. 2023. С. 132-113. Творчий доробок: у роботі репрезентовано п’ять PR-проєктів та PR-кампаній для різних сфер: екологічної, соціальної, іміджевої. Це такі проєкти, як «Просування мультиплікації інструментами реклами і PR», «Професійний імідж уявного стиліста», «Запоріжжя. Творчі. PR-захід», «Україна від А до Я», «Go green - environmental PR-agency». Структура: кваліфікаційна робота бакалавра складається зі вступу, двох розділів, загальних висновків та 6 додатків. Загальний обсяг роботи бакалавра – 54 сторінки. Список використаних джерел налічує 37 позицій (вміщений на 4 сторінках).  uk
dc.description.abstract EN : The diploma work is dedicated to researching organization of exhibitions as a part of PR activities. Exhibition is one of the central types of PR activity, and it is a tool for implementing the social and communication policy of modern enterprises. The aim of the work is to investigate the organizational principles of exhibitions as a component of PR activities. The objectives of the study are: 1) to outline the social and communicative significance of exhibitions in the context of PR activities; 2) to analyze trends in the development of exhibition activities; 3) to determine the task of the exhibition as a tool of influence on the target audience in the context of public relations work. Research materials can be used for further scientific developments, teaching of academic disciplines related to the relevant subject, when writing course and diploma theses by students of the Faculty of Journalism. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject exhibition uk
dc.subject target audience uk
dc.subject image uk
dc.subject customer loyalty uk
dc.subject offline and online exhibitions uk
dc.subject виставка uk
dc.subject цільова аудиторія uk
dc.subject імідж uk
dc.subject лояльність клієнтів uk
dc.subject офлайн та онлайн виставки uk
dc.title Організація виставок як складова частина PR-діяльності компанії uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу