UA : Мета роботи – створити цикл подкастів, як засіб просування фешніндустрії у світі.
Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання:
1) розглянути теоретичні основи поняття «подкаст»;
2) проаналізувати специфіку висвітлення сучасної індустрії мод;
3) розглянути подкастинг як засіб просування фешн-індустрії у світі;
4) створити випуски фешн-подкастів з дотриманням усіх
журналістських норм.
Об’єкт дослідження – цикл подкастів у жанрі інтерв’ю на тему фешніндустрії.
Предмет дослідження – процеси створення фешн-подкастів, вплив
подкастів на обізнаність аудиторії в галузі моди та модної індустрії.
Формально-змістові характеристики проєкту. Творчий проєкт є циклом
подкастів в жанрі інтерв’ю із використанням різних прийомів і засобів збору
інформації. Цикл подкастів складається із 2 матеріалів хронометражем від 10 до
15 хвилин. Проєкт використовує різноманітні методи збору інформації, такі як
інтерв'ю з українками, які є частиною фешн-індустрії як в Україні та і за
кордоном, збір та аналіз інформації з відкритих джерел, аналіз статистичних
даних. Реалізований проєкт покликаний привернути увагу громадськості до
фешн-індустрії, розвіяти стереотипи та показати аудиторії, що в цьому напрямку
може розвиватись та працювати кожен. Шляхом презентації реальних історій та
долей людей, які з нуля і без зайвої допомоги побудували свою кар’єру пов’язану
з фешн-індустрією частково або повністю.
EN : The Bachelors’s paper is devoted to the analysis of the creation and promotion
of the fashion podcasts.
The object of the work is podcasts devoted to fashion topics
The subject of the study is the fashion industry in Ukraine and abroad, as well
as the use of podcasting to promote brands and fashion experts, the impact of
podcasts on audience awareness, and the analysis of the effectiveness of existing
fashion podcasts.
The main goal of the work is to create a series of podcasts that will reveal the
fashion industry, talk about its representatives and increase the audience's awareness
of fashion. This determined the performance of such tasks as:
- search and analysis of scientific and methodical literature, which
focused on podcasting research and fashion industry promotion;
- creating a series of podcasts about the success stories of representatives
of the fashion industry;
The scientific novelty of the presented study consists in a practical study of
the specifics of creating fashion podcasts and their promotion features. Presenting
the real stories of people who built their own fashion business or career in the fashion
industry from scratch, the project reflects all the specifics of working in the fashion
industry in Ukraine and Europe.