UA : Робота викладена на 53 сторінках друкованого тексту, містить 12 рисунків, 8 джерел, 1 додаток. Об’єкт дослідження: комп’ютерна мережева гра, способи пакування ігрових даних, способи передачі ігрових даних, архітектура мережевого модуля мережевої гри. Мета роботи: дослідження переваг та недоліків мережевих архітектур. Дослідження переваг та недоліків протоколів передачі даних. Дослідження переваг та недоліків способів пакування ігрових даних. Розробка бібліотеки на мові програмування Java яка слугуватиме мережевим модулем в мережевих іграх. Метод дослідження: аналітичний.
EN : The work is presented on 53 pages of printed text, 12 figures, 8 references, 1 supplement. Object of the study is computer network game, ways of packaging game data, ways of data transferring, network game’s network module architecture Aim of the study is pros and cons of network architectures. Pros and cons of data transferring protocols. Pros and cons of game data packaging ways. Developing a Java library which will be a network module for modern network games. Method of research is analytical.