UA : Робота викладена на 61 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань
включає 31 джерел. Об’єкт дослідження: дизайн рекламного супроводу. Предмет дослідження: редизайн фірмового пакування та промо сайту в концепції рекламного супроводу для магазину взуття «Antonio Biaggi». Мета дослідження: на основі теоретичного аналізу відомостей про POS-матеріали, рекламний супровід та про-сайти, а також на основі проведеного аналізу аналогів розробити новий логотип, фірмове пакування та промо-сайт для магазину взуття «Antonio Biaggi». В роботі проведено дослідження, яке фокусується на аналізі сучасних тенденцій у дизайні рекламного супроводу. Застосування редизайну сприятиме створенню привабливого бренду, з покращеною взаємодією зі споживачами та збільшення їх зацікавленості упродукції.
EN : The work is presented on 61 pages of printed text. The list of references includes 31 sources. Object of research: design of advertising support. Research subject: redesign of branded packaging and promo site in the concept of advertising support for the shoe store "Antonio Biaggi". The purpose of the research: based on the theoretical analysis of information about POS materials, advertising support and pro-sites, as well as on the basis of the conducted analysis of analogues, to develop a new logo, brand packaging and promotional site for the shoe store "Antonio Biaggi". The work focuses on the analysis of modern trends in the design of advertising support. The use of redesign will contribute to the creation of an attractive brand, with improved interaction with consumers and increasing their interest in products.