dc.contributor.author |
Санакоєва, Наталя Дмитрівна |
|
dc.contributor.author |
Березенко, Віта Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-24T07:38:45Z |
|
dc.date.available |
2023-11-24T07:38:45Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17058 |
|
dc.description |
Санакоєва Н. Д., Березенко В. В. Теорія та практика реклами : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності "Журналістика" освітньо-професійної програми "Реклама і зв'язки з громадськістю". Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 112 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Навчальний посібник містить основні теоретичні положення тем курсу «Теорія і практика реклами», питання для самоконтролю, завдання для самостійного виконання, перелік рекомендованої та використаної літератури, глосарій, тести для самоконтролю.
Видання сприятиме формуванню у студентів навичок організації рекламної діяльності, зокрема планування і реалізації соціальних рекламно-інформаційних кампаній, усебічного аналізу та створення рекламної продукції різних типів; опанування законодавчих норм у сфері реклами; таргетування цільової авдиторії.
Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю». |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ЗНУ |
uk |
dc.subject |
навчальний посібник |
uk |
dc.subject |
рекламна діяльність |
uk |
dc.subject |
комунікація |
uk |
dc.subject |
споживачі |
uk |
dc.subject |
рекламне повідомлення |
uk |
dc.subject |
слоган |
uk |
dc.subject |
логотип |
uk |
dc.title |
Теорія і практика реклами |
uk |
dc.type |
Книга (монографія) |
uk |