EN : Sakal G. I. Modern Communication Technologies of Wartime Advertising
Zaporizhzhya, 2023. 70 pр.
Modern communication technologies are an important component of
advertising messages. The development of the Internet space requires innovative
approaches to the presentation of goods, services, and ideas, which is why there is a
need to use various models and types of advertising communications.
The full-scale invasion affected the advertising market in Ukraine. Specialists
began to introduce new models of communication with the target audience. The
advertising space acquired a patriotic direction, which made it possible to identify
brands among others, as well as to solve commercial issues of enterprises. In social
advertising, we observe a variety of communication technologies for attracting
attention, forming emotional states and promoting ideas.
In order to realize the set goal, it is necessary to complete the following tasks:
1) study and generalize scientific and theoretical provisions related to
communication technologies;
2) to investigate the varieties and models of communication technologies in
advertising;
3) analyze communication technologies in commercial advertising;
4) characterize the specifics of the use of communication technologies in
wartime social advertising.
UA : Магістерська робота «Сучасні комунікативні технології реклами воєнного часу» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 70 джерел. Об’єкт: соціальна та комерційна реклама в українському інтернетпросторі в умовах воєнного часу. Предмет: специфіка та різновиди сучасних комунікативних технологій в рекламі воєнного часу. Мета дослідження: систематизувати теоретичні наукові судження щодо комунікативних технологій, дослідити специфіку та проаналізувати різновиди комунікативних технологій у соціальній та комерційній рекламі в українському інтернет-просторі. Методи дослідження: для з’ясування специфіки та різновидів комунікативних технологій в рекламі було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, метод класифікації та узагальнення. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) вивчити та узагальнити науково-теоретичні положення, що стосуються комунікативних технології; 2) дослідити різновиди та моделі комунікативних технологій в рекламі; 3) проаналізувати комунікативні технології в комерційній рекламі; 4) охарактеризувати специфіку застосування комунікативних технологій у соціальній рекламі воєнного часу. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці дослідників з комунікативних технологій А. Бєлової, І. Бондаренко, Н. Зражевської, С. Квіта, Т. Лук’янець, Н. Островської, Г. Почепцова, О. Холода; комунікативних технологій в рекламі Н. Бутенко, В. Іващенка, Л. Кліманської, Н. Кодацької, Н. Санакоєвої; інноваційних технологій в рекламі воєнного часу Т. Глушкової, В. Гусаченко, М. Закірова, С. Костя, Н. Малєєвої, І. Мороз, Г. Петренко. Наукова новизна полягає в тому, що вперше проаналізовано сучасні комунікативні технології в комерційній та соціальній рекламі в умовах воєнного часу. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності журналістів, рекламістів та фахівців зі зв’язків з громадськістю. Ця робота може стати у нагоді майбутнім студентам, що навчатимуться на факультеті журналістики, а також при викладанні спецкурсів.