UA : Кваліфікаційна робота: «Шляхи підвищення ефективності рекламної
діяльності торговельного підприємства»: 48 сторінок, 3 таблиці, 2 рисунок.
Перелік посилань нараховує 31 найменування.
Предмет дослідження: шляхи підвищення ефективності рекламної
діяльності торговельного підприємства.
Об’єкт дослідження: рекламна діяльність торговельного підприємства.
Мета роботи: розробка теоретико-методичних засад та практичних
рекомендацій щодо підвищення ефективності рекламної діяльності
торговельного підприємства.
Методи дослідження: описовий, порівняльний, аналітичний, табличний,
графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та
узагальнення даних, експертних оцінок.
Актуальність теми даної роботи полягає у тому, що реклама є одним із
найважливіших інструментів маркетингових комунікацій, що
використовується торговельними підприємствами для стимулювання збуту
товарів і послуг. В умовах жорсткої конкуренції на ринку торговельні
підприємства змушені постійно шукати шляхи підвищення ефективності
рекламної діяльності, щоб максимально використовувати рекламний бюджет
і досягти поставлених маркетингових цілей.
EN : Qualification work: "Ways to improve the efficiency of advertising activities
of a trade enterprise": 48 pages, 3 tables, 2 figure. The list of references includes
31 items.
Subject of research: ways to improve the efficiency of advertising activities
of a trade enterprise.
Object of research: advertising activity of a trading enterprise.
Purpose: to develop theoretical and methodological foundations and
practical recommendations for improving the efficiency of advertising activities of
a trade enterprise.
Research methods: descriptive, comparative, analytical, tabular, graphical,
balance sheet, statistical analysis, grouping and generalization of data, expert
opinions.
The relevance of the topic of this work is that advertising is one of the most
important tools of marketing communications used by commercial enterprises to
stimulate the sale of goods and services. In a fiercely competitive market, trading
enterprises are forced to constantly look for ways to improve the efficiency of
advertising activities in order to maximize the use of the advertising budget and
achieve their marketing goals.