dc.description.abstract |
UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Вебресурси як інструменти цифрової комунікації українських підприємств» використано 31 джерело.
Об’єктом дослідження є вебресурси українських підприємств «Нова
пошта» та «Фокстрот».
Предметом дослідження є інструменти, функціональність та різновиди
вебресурсів українських підприємств та власного портфоліо.
Мета дослідження: систематизувати наукові судження щодо специфіки
вебресурсів в умовах цифрових комунікацій, дослідити цифрові інструменти
вебсайтів українських підприємств, охарактеризувати стратегії та
функціональність вебресурсів «Нової пошти» та «Фокстроту».
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) розкрити специфіку вебресурсів у теоретичному аспекті;
2) визначити функції та різновиди вебресурсів;
3) дослідити цифрові інструменти та стратегії вебресурсів;
4) охарактеризувати вебресурси українських підприємств.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці з
цифрових комунікацій С. Андрушкевич, Н. Білан, Ж. Денисюк, О. Івасенко, О.
Могилевської, Е. Хенлон; специфіки вебресурсів А. Ваврик, О. Трофименка, О.
Гудзь, М. Лебеденко, О. Мосіюк, В. Смачило; вебтехнологій О. Гук, А.
Кільченко, Н. Малєєвої, І. Мудрої, Ю. Романишин, А. Федорука.
Методи дослідження: для з’ясування специфіки вебресурсів українських
підприємств було використано такі методи: аналіз, описовий метод; для
дослідження інструментів вебресурсів: контент-аналіз, метод класифікації та
узагальнення, проблемно-тематичний метод.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що вперше
досліджено інструменти, функціональність та стратегії вебресурсів «Нової
пошти» та «Фокстроту».
Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути
використані у професійній діяльності рекламістів та PR-фахівців, а також може
бути використані під час вивчення спецкурсів, семінарів та практичних занять. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Bibina A. V. Web Resources as Digital Communication Tools of Ukrainian
Enterprises. Zaporizhzhia, 2024, 71 p.
The relevance of the research topic lies in the fact that Ukrainian enterprises
are in conditions of increased competition, and the use of effective communication
tools can provide them with a competitive advantage. The purpose of the study: to
systematize scientific judgments regarding the specifics of web resources in the
context of digital communications, to investigate the digital tools of the websites of
Ukrainian enterprises, to characterize the strategies and functionality of the web
resources of «Nova Poshta» and «Foxtrot».
In order to realize the set goal, it is necessary to complete the following tasks:
1) reveal the specifics of web resources in a theoretical aspect; 2) determine the
functions and types of web resources; 3) explore digital tools and web resource
strategies; 4) characterize the web resources of Ukrainian enterprises.
The scientific novelty of the obtained results lies in the fact that the tools,
functionality and strategies of the web resources of «New Mail» and «Foxtrot» were
investigated for the first time. |
uk |