Інституційний репозитарій ЗНУ

Рекламні комунікації волонтерських організацій України у воєнний час

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бібіна, Валерія Русланівна
dc.date.accessioned 2024-06-04T09:58:26Z
dc.date.available 2024-06-04T09:58:26Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19310
dc.description Бібіна В. Р. Рекламні комунікації волонтерських організацій України у воєнний час : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 55 с. uk
dc.description.abstract UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Рекламні комунікації волонтерських організацій України у військовий час» опрацьовано 41 джерело. Об'єктом дослідження є рекламні комунікації волонтерських організацій України, що діють у воєнний час. Предметом дослідження є рекламні комунікації волонтерських організацій ВО «Разом для України» («Razom for Ukraine»), БФ «Гуркіт», БФ «Фонд Сергія Притули», БФ «Повернись живим», Народна ініціатива «ДрукАрмія». Мета дослідження: вивчення та аналіз рекламних комунікацій волонтерських організацій в умовах воєнного конфлікту на території України, визначення їхньої ролі та ефективності у мобілізації ресурсів та підтримці громади. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) Розглянути волонтерські організації та їх рекламні комунікації. 2) Проаналізувати рекламні комунікації волонтерських організацій України у військовий час. Методи дослідження: аналізу та порівняльного аналізу рекламних кампаній волонтерських організацій. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, приcвячені дослідженню рекламних комунікацій, та роботі волонтерських організацій таких вітчизняних і зарубіжних дослідників: Н. Грищенка, В. Кратінова, Т. Ляха, М. Матвіїва, О. Песоцької, О. Резніка, С. Харченко, Н. Черниша , J. Trumbauerа та інших. Наукова новизна одержаних результатів полягає в визначені особливостей рекламних комунікацій волонтерських організацій в умовах військового конфлікту на території України, що до цього часу не було детально досліджено. Практична цінність даної бакалаврської роботи полягає в результатах дослідження, які можуть бути корисними для волонтерських організацій, урядових та громадських структур, що займаються питаннями гуманітарної допомоги та підтримки населення в умовах військового конфлікту. Структура та обсяг. Бакалаврська робота складається з вступу, двох розділів (теоретичні аспекти та особливості воєнний часу, практичний аналіз), висновків та списку використаних джерел. uk
dc.description.abstract EN : Bibina V. Advertising Communications of Volunteer Organizations of Ukraine in Wartime. 55 pages. The researcher used 42 sources to complete the thesis. The object of research is advertising communications of volunteer organizations of Ukraine operating in wartime. The subject of the study is the advertising communications of volunteer organizations: Razom for Ukraine, Gurkit, Serhiy Prytula Foundation, Come Back Alive, and DrukArmy, a people's initiative. The purpose of the study: analyze the advertising communications of volunteer organizations in the context of the military conflict in Ukraine, to determine their role and effectiveness in mobilizing resources and supporting the community. In order to achieve this goal, the following tasks need to be accomplished: to consider volunteer organizations and their advertising communications; to analyze the advertising communications of Ukrainian volunteer organizations in wartime. Research methods: analysis and comparative analysis of advertising campaigns of volunteer organizations. The methodological and theoretical basis of the study is based on the works devoted to the study of advertising communications and the work of volunteer organizations by the following domestic and foreign researchers: Chernysh N., Reznik O., Trumbauer J., Lyakh T., Gryshchenko N., Matviyiv M., Kharchenko S., Pesotska O., Kratinov V. and others. The scientific novelty of the results obtained is the study of advertising communications of volunteer organizations in the context of the military conflict on the territory of Ukraine, which has not been studied in detail so far. The practical value of this bachelor's thesis lies in the results of the study, which may be useful for volunteer organizations, governmental and public structures dealing with humanitarian assistance and support of the population in the context of military conflict. Structure and scope. The bachelor's thesis consists of an introduction, two chapters (theoretical aspects and features of wartime, practical analysis), conclusions and a list of references. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject рекламні комунікації uk
dc.subject волонтерські організації uk
dc.subject військовий конфлікт uk
dc.subject гуманітарна допомога uk
dc.subject Україна uk
dc.subject advertising communications uk
dc.subject volunteer organizations uk
dc.subject military conflict uk
dc.subject humanitarian aid uk
dc.subject Ukraine uk
dc.title Рекламні комунікації волонтерських організацій України у воєнний час uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу