Інституційний репозитарій ЗНУ

Візуальний контент корпоративного акаунту факультету журналістики ЗНУ в Instagram

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимошенко, Анна Геннадіївна
dc.date.accessioned 2024-06-05T11:31:24Z
dc.date.available 2024-06-05T11:31:24Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19328
dc.description Тимошенко А. Г. Візуальний контент корпоративного акаунту факультету журналістики ЗНУ в Instagram : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 74 с. uk
dc.description.abstract UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Візуальний контент корпоративного акаунту факультету журналістики ЗНУ в Instagram» опрацьовано 34 джерела. Об’єктом дослідження є акаунт факультету журналістики ЗНУ в Instagram (@zhurfak_znu) за 2022-2024 рр. Предметом дослідження є особливості візуального контенту, що є опублікованим на корпоративному акаунті факультету журналістики ЗНУ в Instagram. Мета роботи: дослідити еволюцію візуального контенту на корпоративному акаунті факультету журналістики ЗНУ в Instagram за період 2021-2024 рр. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) розглянути сутність та структуру візуального контенту; 2) вивчити вплив візуального контенту як інструменту психологічного впливу на аудиторію; 3) дослідити еволюцію фірмового стилю офіційного акаунту факультету журналістики в Instagram; 4) проаналізувати тенденції використання візуального контенту на корпоративному акаунті факультету журналістики ЗНУ в Instagram за період 2021-2024 років; 5) репрезентувати власне творче портфоліо. Методи дослідження: аналізу й синтезу, порівняльний, типологічний, описовий, контент-аналізу, концептуального аналізу, узагальнення та інтерпретації під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, приcвячені розгляду візуального контенту та використанню комунікаційних стратегій розвитку таких вітчизняних і зарубіжних дослідників, як: О. Бережна, Д. Норман, І. Скрипник, Дж. Бергер, С. Джонсон, С.Павел та інші. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що здійснено спробу психотехнологічного, семіотичного і контент-аналізу візуального контенту на корпоративному акаунті факультету журналістики ЗНУ; досліджено сильні сторони айдентики та визначено напрямки, які потребують удосконалення, надано конкретні рекомендації щодо модернізації наявного фірмового стилю, відповідно до сучасних потреб бренду та цільової аудиторії. Сфера застосування: матеріали роботи можуть бути застосовані безпосередньо в іміджевому відділі факультету журналістики ЗНУ для підвищення ефективності візуальної комунікації з аудиторією в Instagram, а також формування більш сильного та впізнаваного образу бренду. Крім того, матеріали можна використовувати під час подальших наукових досліджень, власних практичних робіт, викладання навчальних дисциплін з відповідною тематикою та написання курсових і дипломних робіт студентами факультету журналістики. uk
dc.description.abstract EN : Anna Tymoshenko. "Visual content of the corporate account of the Faculty of Journalism at ZNU on Instagram". This research aims to examine the evolution of the way visual content is used on the Faculty of Journalism's corporate Instagram account of ZNU from 2021 to 2024. To accomplish this goal, several key aims were necessary to be completed, including exploring the fundamental nature and structure of visual content, studying the impact of visual content as a tool for psychological influence on the audience, evaluating the current state of the corporate style of the official account of the Faculty of Journalism on Instagram, analyzing trends in the use of visual content on the account for the period 2021-2024, and representing my creative portfolio. Various research methods were used to achieve this goal, such as analysis and synthesis in developing a concept of a new visual style, comparative, typological, descriptive, content analysis, conceptual analysis, summarizing, and interpreting to formulate conclusions of the research. As a result of the research, certain patterns in the evolution of the corporate style of the corporate page were identified, strengths of identity were revealed, and nuances requiring refinement were identified, with recommendations provided for improving the corporate style. Overall, the analysis results provide a comprehensive understanding of how the corporate style works in the format of visual content on Instagram and how it can be an effective communication tool with the audience. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject візуальний контент uk
dc.subject дизайн-рішення uk
dc.subject айдентика uk
dc.subject візуальна комунікація uk
dc.subject фірмовий стиль uk
dc.subject корпоративна сторінка uk
dc.subject реклама uk
dc.subject visual content uk
dc.subject design solutions uk
dc.subject identity uk
dc.subject visual communication uk
dc.subject corporate style uk
dc.subject corporate page uk
dc.subject SMM (Social Media Marketing) uk
dc.subject advertising uk
dc.title Візуальний контент корпоративного акаунту факультету журналістики ЗНУ в Instagram uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу