UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Рекламні засоби формування образу українського воїна в медіапросторі України» опрацьовано 35 джерел.
Об’єктом дослідження є медіапростір України в умовах воєнного стану.
Предметом дослідження є формування образу українського воїна в
медіапросторі за допомогою інструментів реклами.
Мета дослідження: виявлення впливу медіапростору на формування
образу українського воїна в умовах воєнного конфлікту
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) дослідити та описати характеристики медіа-простору та виявити його
роль у сучасному суспільстві;
2) проаналізувати роль соціальної реклами в формуванні образу
українського воїна в медіапросторі;
3) здійснити аналіз ролі різних медіаформатів у формуванні образу
українського воїна та підтримці військових дій;
4) розробити сценарій проєкту з метою формування образу українського
воїна в медіапросторі України.
Методи дослідження: аналіз наукової літератури, вивчення
документальних джерел, контент-аналіз медіаматеріалів, аналіз соціальних
мереж.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці,
приcвячені розгляду теоретичних підходів до медіа простору та засобів
формування образу українського воїна таких вітчизняних дослідників:
П. Боцула, Н. Голованова, Д. Григорова, О. Зінчина, О. Кирилюк, Д. Ковальова,
Л. Охрименко, О. Подпружнікова, О. Селезньова, В. Слушаєнко, В. Токар,
О. Черниш, М. Шклярський, Т. Шлемкевич та ін.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що здійснено
спробу проаналізувати стан і перспективи застосування рекламних засобів для
формування образу українського воїна в медіапросторі України.
Сфера застосування: матеріали роботи можуть бути використані в
наукових доповідях, а також корисні для медіафахівців, громадських діячів,
викладачів та студентів, що цікавляться питаннями медіа та воєнного конфлікту.
EN : In the modern world, the media space plays a decisive role in the formation of
images of various social phenomena. Especially important is the influence of the media
on the formation of the image of the Ukrainian warrior, who becomes a central figure
in the media space of Ukraine. Advertising tools are important in this process, as they
determine the ways and strategies of forming the image that is presented to society.
The relevance of the chosen topic is determined not only by the state of war, but
also by the need to understand and analyze the role of the media in creating the image
of the Ukrainian military. The study of this topic becomes a necessary step in revealing
the mechanisms of influence of advertising media on the formation of national
consciousness and patriotic instructions of citizens. In addition, advertising strategies
influence the perception of soldiers as professionals and heroes, which is important for
sustaining military operations and combatant morale.
Considering the relevance of the topic and the importance of advertising means
in forming the image of the Ukrainian soldier in the media space, the study of this issue
becomes so important that it can make a significant contribution to the understanding
of the dynamics of the military conflict and the interaction between society and the
military.
A project is proposed that reflects an innovative approach to using social
networks to achieve positive social impact. The analysis of this project provides an
opportunity to consider the practical aspects of forming the image of a Ukrainian
warrior and to determine ways to further improve communication strategies in the
media space.