UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Рекламування бренду «Збройні Сили України» під час війни» опрацьовано 42 джерела.
Об'єктом дослідження є соціальні рекламні кампанії з піднесення
іміджу та підтримки української армії.
Предметом дослідження є соціальні рекламні компанії з піднесення
іміджу бренду «ЗСУ» періоду 2014-2023 рр. (до повномасштабного
вторгнення та періоду повномасштабного вторгнення Росії в Україну)
Мета дослідження: дослідити рекламування бренду «Збройні Сили
України» під час війни в інформаційному просторі України.
Методи дослідження: для досягнення поставленої мети та виконання
завдань дослідження будуть використані методи: аналізу, синтезу,
порівняльний, описовий.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці,
приcвячені дослідженню сучасного стану реклами, історії розвитку
соціальної реклами в Україні та соціальної реклами на патріотичну тему
таких вітчизняних дослідників: Н.М. Грицюта, Я.В. Яненко, В. В. Бугрим,
Ф.А Тихомірова, В.О. Осаула, М.М. Нетреба, Д.О. Рижова та інші.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в визначені
особливостей рекламних кампаній по піднесенню іміджу бренду «ЗСУ» до
та під час повномасштабного вторгення, що до цього часу не було детально
досліджено.
Практична цінність даної бакалаврської роботи в матеріалах
дослідження, які можуть бути використані під час подальших наукових
розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною
тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами
факультету журналістики.
Структура та обсяг. Бакалаврська робота складається з вступу, двох
розділів (теоретичні аспекти та особливості воєнного часу, практичний
аналіз), висновків та списку використаних джерел.
EN : To complete the bachelor's thesis “Advertising the brand ‘Armed Forces of Ukraine’ during the war”, 42 sources were processed.
The object of the study is social advertising campaigns to raise the
the image and support of the Ukrainian army.
The subject of the study is social advertising campaigns to raise the image of the
the image of the Armed Forces of Ukraine brand in 2014-2023 (before the full-scale
and the period of Russia's full-scale invasion of Ukraine).
The purpose of the study: to investigate the advertising of the brand “Armed Forces of
of Ukraine” brand during the war in the information space of Ukraine.
Research methods: to achieve the goal and fulfill the
the following methods will be used: analysis, synthesis,
comparative, descriptive.
The methodological and theoretical basis of the study is formed by works,
devoted to the study of the current state of advertising, the history of
of social advertising in Ukraine and social advertising on patriotic topics
by the following domestic researchers: N.M. Hrytsiuta, Y.V. Yanenko, V.V. Bugrim,
F.A. Tikhomirova, V.O. Osaula, M.M. Netreba, D.O. Ryzhova and others.
The scientific novelty of the results obtained is to determine
the features of advertising campaigns to raise the image of the Armed Forces of Ukraine brand before
and during a full-scale invasion, which has not been studied in detail so far.
has not been studied in detail.
The practical value of this bachelor's thesis is in the materials
research that can be used in further scientific
developments, teaching disciplines related to the relevant
subject matter.