UA : Мета дослідження: полягає у дослідженні проблеми соціального
супроводу та профілактики соціальної ізоляції людей з інвалідністю в умовах
воєнного стану.
Об’єкт дослідження: люди з інвалідністю.
Предмет дослідження: соціальний супровід людей з інвалідністю в
умовах воєнного стану.
Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, анкетування,
тестування, спостереження.
Гіпотеза: застосування ефективних заходів та стратегій соціального
супроводу може допомогти зменшити соціальну ізоляцію людей з інвалідністю
в умовах воєнного стану.
Висновки: 1. Соціальний супровід людей з інвалідністю в умовах
воєнного стану вирішує ряд ключових завдань, які є дуже важливими для
успішного розвитку суспільства і благополучній життєдіяльності широких
верств населення.
2. Соціальні ініціативи є необхідною складовою профілактики соціальної
ексклюзії людей з інвалідністю, що виникає через війну. Вони сприяють
поширенню інформації про інвалідність, формуванню позитивного ставлення
до людей з функціональними вадами та поліпшенню їхніх умов життя.
3. Для забезпечення формування толерантного сприйняття людей з
інвалідністю потрібно розвивати культуру спілкування. Інклюзивна освіта
сприяє розвитку такої культури, формує толерантність, емпатію та
взаєморозуміння. Безбар’єрне середовище виступає як надійна підтримка для
осіб з обмеженими можливостями.
EN : The aim of the research is to study the problem of social support and
prevention of social isolation of people with disabilities under martial law.
Research Object – people with disabilities.
Research Subject – social support for people with disabilities under martial
law.
Research Methods: The research employs analysis, synthesis, induction,
deduction, and surveys as the primary methods.
Hypothesis: the use of effective measures and strategies of social support can
help reduce the social isolation of people with disabilities under martial law.
Conclusions: 1. Social support for people with disabilities under martial law
solves a number of key tasks that are very important for the successful development
of society and the prosperous life of the general population.
2. Social initiatives are a necessary component of the prevention of social
exclusion of people with disabilities arising from war. They promote the
dissemination of information about disability, the formation of a positive attitude
towards people with functional disabilities and improve their living conditions.
3. To ensure the formation of a tolerant perception of people with disabilities, it
is necessary to develop a culture of communication. Inclusive education contributes
to the development of such a culture, forms tolerance, empathy and mutual
understanding. The barrier-free environment acts as a reliable support for persons
with disabilities.