UA : Кваліфікаційна робота: «Управління маркетинговою діяльністю
підприємства «Київська кондитерська фабрика «Рошен»: 69 сторінок, 10
таблиць, 5 рисунків, 3 додатків. Перелік посилань нараховує 30 найменувань.
Актуальність обраної теми полягає в тому, що в сучасних умовах
конкурентного ринкового середовища маркетинг стає вирішальним
чинником для забезпечення успіху торгово-посередницьких підприємств,
таких як ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Зростання
конкуренції та зміни у споживчих уподобаннях вимагають від підприємства
постійного аналізу ринку, розробки ефективних стратегій та програм
маркетингу для збереження та зміцнення своєї конкурентоспроможності.
Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи – теоретичне дослідження
управління маркетинговою діяльністю на підприємстві та надання
практичних рекомендацій з метою поліпшення маркетингової стратегії для
ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен».
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи виступає процес
управління маркетинговою діяльністю на підприємстві ПрАТ «Київська
кондитерська фабрика «Рошен»
Інформаційною базою для кваліфікаційної роботи служать наукові
публікації різного характеру, це включає в себе монографії, підручники,
навчальні посібники, а також матеріали періодичних видань і законодавчі
акти. Крім того, для дослідження використовуються і звітні дані ПрАТ
«Київська кондитерська фабрика «Рошен», а також матеріали науково-
практичних конференцій.
Результати дослідження кваліфікаційної роботи ПрАТ «Київська
кондитерська фабрика «Рошен» може використати для створення шляхів
удосконалення маркетингової діяльності та забезпечення зростання
конкурентоспроможності на ринку.
EN : Qualification work: «Management of Marketing Activities at the Kyiv
Confectionery Factory «Roshen»: 69 pages, 10 tables, 5 figures, 3 appendices. The
list of references includes 30 titles.
The relevance of the chosen topic lies in the fact that in modern competitive
market environments, marketing becomes a crucial factor for the success of trading
enterprises, such as the Public Joint-Stock example of PJSC «Kyiv confectionery
factory «Roshen». Increasing competition and changes in consumer preferences
require the company to constantly analyze the market, develop effective marketing
strategies, and programs to maintain and strengthen its competitiveness.
The purpose of the qualification bachelor's work is a theoretical study of the
management of marketing activities at the enterprise and the provision of practical
recommendations to improve the marketing strategy for the Public Joint-Stock
Company PJSC «Kyiv confectionery factory «Roshen».
The object of the thesis research is the process of managing marketing
activities at the Public Joint-Stock Company PJSC «Kyiv confectionery factory
«Roshen».
The information base for the qualification work includes scientific
publications of various kinds, including monographs, textbooks, teaching aids, as
well as materials from periodicals and legislative acts. In addition, reports from the
Public Joint-Stock Company PJSC «Kyiv confectionery factory «Roshen» and
materials from scientific-practical conferences are used for the research.
The results of the thesis research at the Public Joint-Stock Company PJSC
«Kyiv confectionery factory «Roshen» can be used to create ways to improve
marketing activities and ensure market competitiveness growth.