ZNU Institutional Repository

Соціальні рекламні комунікації в Україні: виробники, тренди

Show simple item record

dc.contributor.author Варфоломієва, Анна Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-06-21T09:51:07Z
dc.date.available 2024-06-21T09:51:07Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19560
dc.description Варфоломієва А. О. Соціальні рекламні комунікації в Україні: виробники, тренди : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 68 с. uk
dc.description.abstract UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Візуальні рекламні комунікації українських брендів під час війни» – опрацьовано 61 джерело. Об’єктом дослідження є українська соціальна реклама 2022-2024 рр. від Gres Todorchuk, Banda agency, Postmen та інших (лідерів Національного рейтингу ефективності комунікаційних агентств ВРК 2023 р.). Предметом дослідження є структура, тренди та особливості соціальних рекламних проєктів у період війни. Мета роботи – дослідити структуру, тренди та особливості соціальних рекламних комунікацій в Україні у період 2022-2024 рр. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) схарактеризувати сутність та структуру поняття «соціальна реклама», «соціальні рекламні комунікації»; 2) проаналізувати роль соціальної реклами у воєнний період; 3) дослідити тренди та особливості соціальних рекламних кампаній в Україні під час війни (2022-2024 рр.); 4) проаналізувати виробників соціальних рекламних кампаній під час воєнного стану; 5) дослідити кейси реалізованих соціальних рекламних кампаній за 2022-2024 рр.; 6) репрезентувати власне творче портфоліо. Методи дослідження: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження рекламних матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці таких науковців, як: О. Зелінської [15], О. Лук’янихіної [22], І. Мороз [25], Д. Олтаржевського [30], Н. Санакоєвої [44; 45] та інших. Наукова новизна роботи полягає в комплексному аналізі соціальних рекламних комунікацій в Україні у період 2022-2024 рр.; вивченні змін стратегій та підходів рекламних агентств до створення соціальних рекламних кампаній в умовах війни, їхній вплив на аудиторію, що відображає новий аспект діяльності рекламної індустрії. Сфера застосування: матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, при написанні курсових та дипломних робіт, а також при викладанні дисциплін пов'язаних з цією темою. uk
dc.description.abstract EN : The diploma is devoted to the study of social communications in Ukraine, their changes, trends, tendencies, analysis of producers and bright cases that were created in the conditions of war. Since the beginning of the invasion, the advertising market has undergone major changes, with approaches, strategies, and advertising formats changing and being forced to change and adapt. Objective: to study the structure, trends and impact of social advertising communications in Ukraine in the period 2022–2024. To achieve this goal, the following tasks need to be completed: to characterize the essence and structure of the concepts of «social advertising» and «social advertising communications»; to analyze the role of social advertising in wartime; to study the trends and features of social advertising campaigns in Ukraine during the war (2022–2024); to analyze the producers of social advertising campaigns during martial law; to study cases of social advertising campaigns implemented in Ukraine. In the course of the study, we analyzed the top 3 advertising producers in Ukraine: Gres Todorchuk, Banda agency and Postmen. We analyzed their work, methods and strategies. We also considered a number of vivid cases of social advertising created during the war. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціальна реклама uk
dc.subject війна uk
dc.subject зміни та тренди uk
dc.subject агенції uk
dc.subject патріотизм uk
dc.subject комунікаційні кампанії uk
dc.subject social advertising uk
dc.subject agencies uk
dc.subject war uk
dc.subject trends uk
dc.subject communications uk
dc.subject advertising campaign uk
dc.title Соціальні рекламні комунікації в Україні: виробники, тренди uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics