UA : Кваліфікаційна робота: «Система мотивації та стимулювання праці
персоналу ресторанного підприємства (на прикладі ресторану
«McDonald's»)»: 44 сторінок, 4 таблиці, 2 рисунки. Перелік посилань
нараховує 28 найменування.
Предмет дослідження: особливості та закономірності формування та
функціонування системи мотивації та стимулювання праці персоналу на
прикладі ресторану «McDonald's».
Об’єкт дослідження: система мотивації та стимулювання праці
персоналу ресторанного підприємства.
Мета роботи: дослідити систему мотивації та стимулювання праці персоналу
ресторану «McDonald's», визначити її сильні та слабкі сторони, розробити та
обґрунтувати рекомендації щодо її вдосконалення.
Методи дослідження: описовий, порівняльний, аналітичний, табличний,
графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та
узагальнення даних, експертних оцінок.
Актуальність теми даної роботи полягає у тому, що в сучасних умовах
жорсткої конкуренції на ринку ресторанних послуг ефективна система
мотивації та стимулювання праці персоналу стає одним з ключових факторів
успішного функціонування будь-якого ресторанного підприємства. Від рівня
мотивації працівників залежить не лише якість обслуговування клієнтів, а й
загальна продуктивність роботи ресторану, його конкурентоспроможність та
фінансові результати.
EN : Qualification work: «The system of motivation and incentives for the staff of
a restaurant enterprise (on the example of the McDonald's restaurant)» : 44 pages,
4 tables, 2 figure. The list of references includes 28 titles.
Subject of research: features and regularities of formation and functioning of
the system of motivation and incentives for staff on the example of the McDonald's
restaurant.
Object of research: the system of motivation and incentives for the staff of a
restaurant enterprise.
Purpose: to study the system of motivation and incentives for the staff of the
restaurant «McDonald's», to identify its strengths and weaknesses, to develop and
substantiate recommendations for its improvement.
Research methods: descriptive, comparative, analytical, tabular, graphical,
balance sheet, statistical analysis, grouping and summarising data, expert opinions.
The relevance of the topic of this work is that in the current conditions of
fierce competition in the restaurant services market, an effective system of
motivation and incentives for staff is becoming one of the key factors in the
successful functioning of any restaurant enterprise. Not only the quality of
customer service, but also the overall productivity of the restaurant, its
competitiveness and financial results depend on the level of employee motivation.