Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціальна реклама на українському телебаченні періоду пандемії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кириченко, Марія Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-06-21T11:48:59Z
dc.date.available 2024-06-21T11:48:59Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19586
dc.description Кириченко М. С. Соціальна реклама на українському телебаченні періоду пандемії : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. Д. Баранецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 69 с. uk
dc.description.abstract UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Соціальна реклама на українському телебаченні періоду пандемії» – використано 31 джерело. Об’єктом дослідження є соціальна реклама на українських телеканалах «1+1», «IСТV» та «Інтер» періоду пандемії. Предметом дослідження соціальна реклама періоду пандемії. Мета дослідження: полягає у виявленні тенденцій та структурнозмістових характеристик телевізійної соціальної реклами у період пандемії. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) систематизувати теоретичні дослідження функціональних характеристик соціальної реклами; 2) виокремити специфіку та функції телевізійної реклами; 3) дослідити соціальну рекламу на українських телеканалах періоду пандемії; 4) охарактеризувати структурно-композиційні елементи соціальної реклами про COVID. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці з особливостей соціальної реклами О. Агаркова, А. Андрусенко, О. Бугайової, Д. Гнатовської, К. Форманюка, Я. Яненка, телевізійної реклами Т. Булах, К. Касьяненко, А. Тимошенко, С. Худар. Методи дослідження: для з’ясування специфіки телевізійної соціальної реклами було використано такі методи: аналізу та синтезу, описовий метод, контент-аналізу, індукції, узагальнення, проблемнотематичний метод. Наукова новизна одержаних результатів полягає в комплексному вивченні питання структурно-змістових та функціональних характеристик телевізійної соціальної реклами періоду пандемії. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності рекламістів та PR-фахівців, а також може бути використана під час вивчення спецкурсів, семінарів та практичних занять, написання курсових та дипломних проєктів. uk
dc.description.abstract EN : Kyrychenko M.S. Social advertising on Ukrainian television during the pandemic period. Zaporizhzhia, 2024. 69 р. Social advertising has turned into a powerful tool of influence in the modern communication space. The growing popularity of video advertising and the strengthening of its influence on Ukrainians stimulates its wider use on television. This makes it important to determine the structural and compositional components, thanks to which it can be as effective as possible. Effective social advertising is not limited to volume, originality and quantity. Its depth and resonance is the key to success. It should touch on topical issues that concern the majority, while not ignoring the problems of the minority. Television advertising should carry a clear and interesting idea for the target audience, taking into account the psychological and cultural characteristics of society. Objectives of the study: 1) systematize theoretical research on the features of social advertising; 2) distinguish the specifics and functions of television advertising; 3) to investigate social advertising on Ukrainian TV channels during the pandemic period; 4) characterize the structural and compositional elements of social advertising about COVID. The object of the research is social advertising on Ukrainian TV channels during the pandemic period. The subject of the study is the specifics, functions and structural and compositional elements of social advertising during the pandemic period. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject рекламний образ uk
dc.subject соціальна реклама uk
dc.subject пандемія uk
dc.subject телевізійна реклама uk
dc.subject структура uk
dc.subject композиція uk
dc.subject комунікативні прийоми uk
dc.subject advertising image uk
dc.subject social advertising uk
dc.subject pandemic uk
dc.subject television advertising uk
dc.subject structure uk
dc.subject composition uk
dc.subject communication methods uk
dc.title Соціальна реклама на українському телебаченні періоду пандемії uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу