UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Технології PR у сфері ігрової індустрії» опрацьовано 31 джерело. Об’єктом дослідження є відомі на ринку ігрової індустрії компанії Nintendo, FromSoftware, Larian Studios. Предметом дослідження є використання цими компаніями сучасних PRтехнологій для просування своїх ігрових продуктів. Мета дослідження: виявити, які PR-технології наразі використовуються у сфері ігрової індустрії та наскільки вони ефективні. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) охарактеризувати поняття Public Relations. 2) розглянути традиційні та сучасні PR-технології. 3) описати PR-технології, притаманні сфері ігрової індустрії. 4) проаналізувати сучасні кейси відомих ігрових компаній на предмет використання PR-технологій. Методи дослідження: аналізу й синтезу під час вироблення наукової концепції та компаративний під час аналізу практичного матеріалу. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені дослідженню ринку ігрової індустрії та використання комунікаційних стратегій розвитку таких вітчизняних і зарубіжних дослідників: Білоус В. [1], Зеліч В. [5], Ключник, Р. [8], Іванова Т. [7], Літвінчук І. [10], Мазур В. [11], Bankov B. [19], Chirvu A. [20], Zackariasson P., Wilson T. L [31]. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що здійснено спробу проаналізувати стан і перспективи розвитку PR-технологій у сфері ігрової індустрії. Сфера застосування: матеріали роботи можуть бути використані в наукових доповідях, в матеріалах лекцій у рамках курсів для студентів спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю», при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики.
EN : Korniienko A.A. PR in the gaming industry. Zaporizhzhya, 2024, 65 pp.
The development of technology in the modern world allows new areas of our life to
develop rapidly. The gaming industry has become one of the most profitable among
other areas of entertainment. The gaming industry encompasses several areas of our
life, such as technology, culture, and entertainment. Thanks to constant technological
progress and innovations, companies are able to make games more realistic, which
allows them to attract more new players and increase company revenues. However, this
imposes a certain responsibility on developers and forces them not only to make a highquality product, but also to use effective PR technologies and create various PR
strategies to promote their games on the market.
The goal of the study is to identify which PR technologies are currently used in the
gaming industry and how effective they are.
In order to achieve this goal, the following tasks need to be accomplished: analyze the
concept of Public Relations; to consider traditional and modern PR-technologies; to
identify which PR technologies are used in the gaming industry; to study the modern
gaming market and the use of PR technologies in it by analyzing well-known cases of
gaming companies.
The methodological and theoretical basis of the study is based on the works devoted to
the study of the gaming industry market and the use of communication strategies for
the development of such domestic and foreign researchers:
The scientific novelty of the results obtained is that an attempt was made to analyze
the state and prospects of development of PR technologies in the gaming industry.