ZNU Institutional Repository

Рекламні комунікації брендів-лідерів технологічних інновацій

Show simple item record

dc.contributor.author Маслова, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-06-21T18:44:05Z
dc.date.available 2024-06-21T18:44:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19595
dc.description Маслова І. В. Рекламні комунікації брендів-лідерів технологічних інновацій : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. Д. Баранецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 81 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Рекламні комунікації брендів-лідерів технологічних інновацій»: 81 сторінка, 17 додатків, 63 джерела. Об’єкт дослідження – рекламні стратегії комунікацій бренди-лідерів Apple, Samsung, BMW, Mercedes-Benz. Предмет дослідження – інструменти рекламних комунікацій брендівлідерів. Мета дослідження полягає у виявленні тенденцій розбудови рекламних комунікацій брендів-лідерів. Відповідно до поставленої мети необхідно розв’язати такі завдання: - осмислити явище рекламних комунікацій; - простежити роль рекламних комунікацій у формуванні іміджу брендівлідерів; - проаналізувати рекламні кампанії сучасних технологічних брендів – Apple, Samsung, BMW, Mercedes-Benz; - описати тенденції в рекламних комунікаціях брендів технологічних інновацій. Методи дослідження: аналіз, синтез, опис, порівняння, узагальнення. Наукова новизна. У роботі комплексно описані підходи та стратегії, які використовують провідні технологічні компанії для залучення аудиторії та зміцнення свого бренду. Систематизовано сучасні тенденції організації рекламних комунікаціях компаній Apple, Samsung, BMW, Mercedes Benz. Визначено основні чинники, що впливають на успіх рекламних комунікацій у секторі інноваційних технологій. Практична новизна. Результати роботи можуть бути використані під час вивчення курсів, написання курсових проєктів із відповідної теми, а також фахівцями-практики у розробці рекламних комунікаційних стратегій. uk
dc.description.abstract EN : Bachelor's Thesis «Advertising Communications of Leading Technological Innovation Brands»: 81 pages, 17 appendices, 63 sources. The object of the research is the advertising strategies of leading brands Apple, Samsung, BMW, Mercedes-Benz. The subject of the research is the tools of advertising communications of leading brands. The aim of the research is to identify trends in the development of advertising communications of leading brands. To achieve this aim, the following tasks need to be addressed: - Understand the phenomenon of advertising communications; - Trace the role of advertising communications in shaping the image of leading brands; - Analyze the advertising campaigns of modern technological brands - Apple, Samsung, BMW, Mercedes-Benz; - Describe trends in advertising communications of technological innovation brands. Research methods: analysis, synthesis, description, comparison, generalization. Scientific novelty: The work comprehensively describes the approaches and strategies used by leading technological companies to engage their audience and strengthen their brand. Modern trends in the organization of advertising communications of Apple, Samsung, BMW, and Mercedes-Benz are systematized. The main factors influencing the success of advertising communications in the innovative technology sector are identified. Practical significance: The results of the work can be used in studying courses, writing term projects on the relevant topic, as well as by practitioners in the development of advertising communication strategies. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject реклама uk
dc.subject рекламні стратегії uk
dc.subject бренд uk
dc.subject advertising uk
dc.subject advertising strategies uk
dc.subject brand uk
dc.title Рекламні комунікації брендів-лідерів технологічних інновацій uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics