dc.contributor.author |
Маслова, Ірина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-21T18:44:05Z |
|
dc.date.available |
2024-06-21T18:44:05Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19595 |
|
dc.description |
Маслова І. В. Рекламні комунікації брендів-лідерів технологічних інновацій : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. Д. Баранецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 81 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Рекламні комунікації брендів-лідерів
технологічних інновацій»: 81 сторінка, 17 додатків, 63 джерела.
Об’єкт дослідження – рекламні стратегії комунікацій бренди-лідерів
Apple, Samsung, BMW, Mercedes-Benz.
Предмет дослідження – інструменти рекламних комунікацій брендівлідерів.
Мета дослідження полягає у виявленні тенденцій розбудови рекламних
комунікацій брендів-лідерів.
Відповідно до поставленої мети необхідно розв’язати такі завдання:
- осмислити явище рекламних комунікацій;
- простежити роль рекламних комунікацій у формуванні іміджу брендівлідерів;
- проаналізувати рекламні кампанії сучасних технологічних брендів –
Apple, Samsung, BMW, Mercedes-Benz;
- описати тенденції в рекламних комунікаціях брендів технологічних
інновацій.
Методи дослідження: аналіз, синтез, опис, порівняння, узагальнення.
Наукова новизна. У роботі комплексно описані підходи та стратегії, які
використовують провідні технологічні компанії для залучення аудиторії та
зміцнення свого бренду. Систематизовано сучасні тенденції організації
рекламних комунікаціях компаній Apple, Samsung, BMW, Mercedes Benz.
Визначено основні чинники, що впливають на успіх рекламних комунікацій у
секторі інноваційних технологій.
Практична новизна. Результати роботи можуть бути використані під час
вивчення курсів, написання курсових проєктів із відповідної теми, а також
фахівцями-практики у розробці рекламних комунікаційних стратегій. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Bachelor's Thesis «Advertising Communications of Leading Technological
Innovation Brands»: 81 pages, 17 appendices, 63 sources.
The object of the research is the advertising strategies of leading brands Apple,
Samsung, BMW, Mercedes-Benz.
The subject of the research is the tools of advertising communications of leading
brands.
The aim of the research is to identify trends in the development of advertising
communications of leading brands.
To achieve this aim, the following tasks need to be addressed:
- Understand the phenomenon of advertising communications;
- Trace the role of advertising communications in shaping the image of leading
brands;
- Analyze the advertising campaigns of modern technological brands - Apple,
Samsung, BMW, Mercedes-Benz;
- Describe trends in advertising communications of technological innovation
brands.
Research methods: analysis, synthesis, description, comparison, generalization.
Scientific novelty: The work comprehensively describes the approaches and
strategies used by leading technological companies to engage their audience and
strengthen their brand. Modern trends in the organization of advertising
communications of Apple, Samsung, BMW, and Mercedes-Benz are systematized. The
main factors influencing the success of advertising communications in the innovative
technology sector are identified.
Practical significance: The results of the work can be used in studying courses,
writing term projects on the relevant topic, as well as by practitioners in the
development of advertising communication strategies. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
реклама |
uk |
dc.subject |
рекламні стратегії |
uk |
dc.subject |
бренд |
uk |
dc.subject |
advertising |
uk |
dc.subject |
advertising strategies |
uk |
dc.subject |
brand |
uk |
dc.title |
Рекламні комунікації брендів-лідерів технологічних інновацій |
uk |
dc.type |
Робота бакалавра |
uk |